Forum > Färdiga produktioner

Örjan och Åsa - King/Queen for a day

<< < (2/10) > >>

Ola:
Snyggt jobbat. Proffsigt!
och Åsa sjunger hel gött
era röster funkar fin fint ihop
skön och glad låt som fick mig att le
bra jobbat

mvh

orjankarlsson:
Tack för lyssningarna alla! Vi hade verkligen hur kul som helst på denna. Jag är så nöjd att jag nästan trillar av stolen här.  :wub:

Tack till Åsa för ett superkul samarbete!

:P

equality:
Ni har hittat en egen stil och detta är lika lysande som de föregående låtarna! Jäkla schnyggt!  :rolleyes: :D Låter som världen ligger öppen för era fötter. Men vad är väl champangefrukostar när det finns fil(-delning)?  :D

orjankarlsson:
Gracias senor för lyssningen! Glad you dig it!

:wub:

Åsa:

--- Citat från: Guran skrivet 20.02.2009, 01:38:17 ---Snyggt jobbat. Proffsigt!
och Åsa sjunger hel gött
era röster funkar fin fint ihop
skön och glad låt som fick mig att le
bra jobbat

mvh

--- Slut citat ---

Och din kommentar får mig att le  ^_^ stort leende  :D
Skitkul att läsa, jag blir lika glad av låten fast jag lyssnat på den... nej jag vet inte hur många ggr!
Tack!

--- Citat från: equality skrivet 20.02.2009, 16:01:05 ---Ni har hittat en egen stil och detta är lika lysande som de föregående låtarna! Jäkla schnyggt!  :rolleyes: :D Låter som världen ligger öppen för era fötter. Men vad är väl champangefrukostar när det finns fil(-delning)?  :D

--- Slut citat ---

:wub: Tack! Det är Örjan som hittat stilen (låtstilen menar jag hehe) och jag hänger gladeligen på! Verum hälsofil till frukost hör ju till min goda vana, lite champangefrukost haha, ja det vore nåt det  :D Kicken av att vara med och sjunga på kanonlåtar ger lite (glädje)yrsel det med  ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion