Forum > Färdiga produktioner
Örjan och Åsa - King/Queen for a day
orjankarlsson:
Thanks boys for listening, skulle inte va helt fel med lite radiospelningar. Kanske basen blev lite murrig - går ju att skruva lite till förstås B)
Åsa:
--- Citat från: Markus Broberg skrivet 20.02.2009, 23:36:27 ---Smäckig låt:) Vacker pop:)
Mixen är proffsig som fan, man blir glad:)
--- Slut citat ---
Vacker pop - Man blir ju glad av denna kommentar med, tack!! :P
--- Citat från: Silverpilen skrivet 21.02.2009, 12:39:47 ---ja det här låter ju helgött som vanligt från er :D ni har skön karaktär på rösterna båda två var för sig, och tillsammans låter ni superbra ! kul med mkt ingredienser att lyssna på oxxå, bra jobbat.
--- Slut citat ---
Kul att du lyssnat och att du gillar det! Blir skitglad av att läsa om rösterna, ja dom funkar riktigt bra tillsammans tycker jag med! Och jag tycker att Örjan sjunger otroligt bra måste jag säga.
(när får man höra silverpilsrösten igen då??? ;) )
--- Citat från: asti skrivet 21.02.2009, 17:43:58 ---Låter hur proffsigt som helst! Skitbra mix! Ni sjunger ju kanonbra också båda två och på det ett snyggt gitarrsolo - kan inte bli så mycket bättre!
Jag har nog tyckt tidigare att du Åsa hade din styrka i visorna, men här bevisar du att du klarar denna typ av låtar lika galant!
Håller dock med Harmonica Mikes kommentar om basen, den är lite störig i det för övrigt så snygga slutresultatet.
Mycket bra jobbat!
--- Slut citat ---
Kan inte bli så mycket bättre? FIN kommentar :D
Ja visorna satt fint dom, det här med, kul att du säger det ;)
Hade faktiskt lite nostalgilyssning förut ikväll på dina visor jag sjöng ^_^
--- Citat från: equality skrivet 21.02.2009, 13:43:58 ---Lyssnar igen. Vilka sköna tonartsbyten. Ut i radion NU!! :D
--- Slut citat ---
Och EQ igen?! Ja nog vore det häftigt med spelningar i radio :wub:
Aettan:
Skitbra helt enkelt, borde ha varit med i melodifestivalen.
orjankarlsson:
Tack till Aettan och drloop för era snälla kommentarer! Glad att ni gillar låten!
:wub: :wub: :wub: :wub: :wub:
Åsa:
--- Citat från: drloop skrivet 22.02.2009, 00:33:29 ---Dösnyggt!
Åsas sångljud gillar jag... riktigt nice...
Jag gillar allt.
--- Slut citat ---
--- Citat från: Aettan skrivet 22.02.2009, 01:36:06 ---Skitbra helt enkelt, borde ha varit med i melodifestivalen.
--- Slut citat ---
--- Citat från: orjankarlsson skrivet 22.02.2009, 19:48:58 ---Tack till Aettan och drloop för era snälla kommentarer! Glad att ni gillar låten!
:wub: :wub: :wub: :wub: :wub:
--- Slut citat ---
Detsamma säger jag, rackarns fina ord om låten!!! Man gottar sig rätt bra, det får man göra va? ^_^
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida