Forum > Demolåtar
guran Rusta costom bogiwogi
MaxB:
Bra driv både i spel och gura. Har du upplevt problem med att den stämmer ur sig lätt? Det är ju ett av motargumenten, att den är svår att hålla stämd.
freddy:
Härligt drag på denna. Rustagrejerna verkar funka som dom ska :)
Den enda anmärkningen jag har är att det nog är en gnutta för mycket dist på gitarren.
Bra lirat och rockat.
MaxB:
--- Citat från: freddy skrivet 20.02.2009, 11:12:00 ---...en gnutta för mycket dist på gitarren.
--- Slut citat ---
Heta mikrofoner!
Nästa vecka ska jag äntligen hämta vår Rustocaster som vi haft förvarad med så mycket annat, efter flytten i höstas.
Min son vill ha den och den lilla stärkaren i sitt rum, yiiippey!
Ola:
--- Citat från: MaxB skrivet 20.02.2009, 11:48:28 ---
--- Citat från: freddy skrivet 20.02.2009, 11:12:00 ---...en gnutta för mycket dist på gitarren.
--- Slut citat ---
Heta mikrofoner!
Nästa vecka ska jag äntligen hämta vår Rustocaster som vi haft förvarad med så mycket annat, efter flytten i höstas.
--- Slut citat ---
underbart !
Jag önskar han all lycka till
och till dina öron också :D
förstärkaren e ju så där men va f den funkar
önskar att mina ungar var mer intresserade <_<
måste tillägga att jag har gjort modifikationer på girarren
men det hade gått att lira in med samma resultat på originalet
ang stämningen skruva åt stämskruvarna och kontrolera att dom sitter fast ordentligt!
och att strängarna glider lätt i sadeln
rock on
Ola:
--- Citat från: Larsson skrivet 20.02.2009, 02:24:07 ---tjo man..
låter mums om gitarr ljudet..bra riv
och skönt gung på kompett, coolt om det blir sång
bra lirat
/Larsson
--- Slut citat ---
Hej Larry kul att du gillat
ja jag ska försöka att få tummen ur och göra fler låtar av typ denna sort med sång på
--- Citat från: spacetrucker skrivet 20.02.2009, 08:30:22 ---Heeeej... jag vill också ha en sån där gitarr... min låter ju inte alls sådär :wacko:
Krister
--- Slut citat ---
vad har du för gitarr undrar jag då
själv ska jag pyssla om min så i slut änden blir det inte mycket rusta kvar i min gurka
--- Citat från: freddy skrivet 20.02.2009, 11:12:00 ---Härligt drag på denna. Rustagrejerna verkar funka som dom ska :)
Den enda anmärkningen jag har är att det nog är en gnutta för mycket dist på gitarren.
Bra lirat och rockat.
--- Slut citat ---
ämmmmmen Freddy för mycket dist de orden trode jag inte skulle komma i från dig :o :D
ja ok då
men det är gött o lira med i bland
kan hålla med dig lite ang ljud till janger osv
--- Citat från: MaxB skrivet 20.02.2009, 11:48:28 ---
--- Slut citat ---
Heta mikrofoner!
--- Slut citat ---
kör hårt !
tack till er alla för era kommentarer
mvh
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida