Forum > Färdiga produktioner
karl & Asti - Fristad
asti:
--- Citat från: Clemens skrivet 18.02.2009, 23:06:03 ---Hur bra som helst! :)
--- Slut citat ---
Oj, det var roligt! Tack för lyssning!
/Asti
asti:
--- Citat från: equality skrivet 18.02.2009, 23:15:29 ---Kanon! Vilken närvaro i melodi och sång! Tippi-tapp trumman mot piano, gitarr och sång med pauser gör att det ligger nån slags förväntan i stämningen. Underbart!
--- Slut citat ---
Verkligen roligt att det gillas! Blev väldigt sugen på att försöka göra sång till karls fina låt direkt när jag hörde den. Tack för kommentar och lyssning!
/Asti
cykeln:
Namnen Karl och Asti borgar ju för att det man ska få höra kommer vara bra
- och så är det!
Mycket varm låt i stämning och framförande.
Mycket Asti i melodigångarna
Bra piano och gitarr
Tänkte ett tag att trummorna skulle kunna vila under någon vers och låta pianot träda fram lite mer
Harmonica mike:
Snyggt Asti!
Hur bra som helst.Här har du satt känslan fint.Finns inget att såga på i denna,bara luta sig tillbaka och njuta av ett färdigt verk.Bra text också!
Mvh
Micael
asti:
--- Citat från: cykeln skrivet 19.02.2009, 09:34:28 ---Namnen Karl och Asti borgar ju för att det man ska få höra kommer vara bra
- och så är det!
Mycket varm låt i stämning och framförande.
Mycket Asti i melodigångarna
Bra piano och gitarr
Tänkte ett tag att trummorna skulle kunna vila under någon vers och låta pianot träda fram lite mer
--- Slut citat ---
Tycker det är en finstämd låt som karl fått till och roligt att få pröva att sjunga till den!
Jag tänkte ett tag kalla oss Karl-Astrid, men karl verkade inte överförtjust när jag föreslog det! :D
Jasså, jag känns igen i melodigångarna - tolkar det som att det är positivt! :)
Jag har som sagt bara lagt på sången, så karl får ta åt sig allt annat!
Trummorna tycker jag skapar en skön atmosfär med sitt Tipp-tapp", som jag tror Equality uttryckte det.
Tror inte jag skulle vilja ändra det, men karl kanske är av annan åsikt.....?
Tack för lyssning och kommentar,
Asti.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida