Forum > Färdiga produktioner
Clemens-Meahcci
Clemens:
--- Citat från: MaxB skrivet 18.02.2009, 21:52:26 ---Skönt sound!
Hennes röst borde få mer utrymme i helheten!
--- Slut citat ---
Yes..ska kolla på det..Även reverbet i intro delen, låter lite "cheap" där..hmm...Tack för lyssning!
Clemens:
--- Citat från: equality skrivet 18.02.2009, 23:06:31 ---Kul! Läste just i Sveriges Natur om en tjej som jojkar i vildmarken. Häftigt när folkmusiken blir world-d:o och här har du/ni verkligen lyckats. Gillade när Marie Boine klev in i den moderna studion för kanske femton år sedan(?) Imponerande arr och mix och håller med asti om det lite väl starka kantslaget annars suvve rakt igenom. Är det förresten en cymbal som ger det sköna rasslet vid bl a 00:41?
--- Slut citat ---
Hello...
Gillar anknytningen till urnordiska rötter..tillför en dimension tycker jag...ja virveln skall ner.. rasslet är det beprövade tricket, reverse cymbal... :rolleyes: Tack för dina öron och råd! :)
equality:
Ja, ja det borde jag ha fattat. Har ju hört det i otaliga låtar, Pontare bl a. Himla effektfullt hursomhelst.
Clemens:
--- Citat från: equality skrivet 18.02.2009, 23:26:51 ---Ja, ja det borde jag ha fattat. Har ju hört det i otaliga låtar, Pontare bl a. Himla effektfullt hursomhelst.
--- Slut citat ---
:P /C
Memphis:
Snyggt Clemens!!
Lät väldigt proffsigt! Fin sång, lite låg volymässigt ibland bara.
Drog först accosiationer till Mike Oldfield när det elektroniska satte igång. Lite av känslan på musiken.
It´s a keeper. :wub:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida