Forum > Färdiga produktioner

Harmonica mike - Sometimes I´m free.

<< < (2/6) > >>

Emulator:
Hört den tidigare....saknar lite hammond...och kanske ett lite mer "dynamiskt" pianospel.....hur jag nu ska förklare det :unsure:
Trummorna har väl kommenterats tillräckligt, jag upplever samma sak med virveln.

tanka hem Addictive drums.....den gratisdemon kan du ju använda nåt ljud ifrån....

kanonlåt och skitfint munspel, bra sång!

Harmonica mike:

--- Citat från: Emulator skrivet 26.02.2007, 22:48:46 ---Hört den tidigare....saknar lite hammond...och kanske ett lite mer "dynamiskt" pianospel.....hur jag nu ska förklare det :unsure:
Trummorna har väl kommenterats tillräckligt, jag upplever samma sak med virveln.

tanka hem Addictive drums.....den gratisdemon kan du ju använda nåt ljud ifrån....

kanonlåt och skitfint munspel, bra sång!

--- Slut citat ---

Tjena.

Släng på en hammond om du vill,egget har lagt en gura - det kan ju bli coolt med lite mer instrument.
Mp3:a duger till mixningen,om du nappar på erbjudandet.

Jag har addictive demon,har inte installerat det än bara..

Mvh
Micael

Emulator:
jag kan försöka :D har massa saker på gång bara, så levereanstiderna kan svaja betänkligt, men jag testar ltie och skickar!

DåligtGehör:
Här skulle jag vilja att ett par blåsare kör New Orleans style - kollektiv improvisation - som outro. Finns som VSTi?

Harmonica mike:

--- Citat från: DåligtGehör skrivet 27.02.2007, 04:32:37 ---Här skulle jag vilja att ett par blåsare kör New Orleans style - kollektiv improvisation - som outro. Finns som VSTi?

--- Slut citat ---

Sorry DG.
Mina blås vst:s är inte så mycket att hänga i julgranen.Det hade varit coolt,helt klart.Har du det så shoot!

Mvh
Micael

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion