Forum > Färdiga produktioner

Harmonica mike - Sometimes I´m free.

<< < (3/6) > >>

Bassebas:
Skön låt.
Speciellt munspelandet heh!  :)
Du får 8/10 av mig i "bra-låt" betyg.

Harmonica mike:

--- Citat från: Bassebas skrivet 28.02.2007, 00:31:37 ---Skön låt.
Speciellt munspelandet heh!  :)
Du får 8/10 av mig i "bra-låt" betyg.

--- Slut citat ---

Tack bassebasen.
Vet inte om du lyssnade i lurar,gör man det så hör man att jag tänkt till under "munspels duellen".
Det kommer en gura (egghuvudet har lirat)på denna samt ev en hammond..Inväntar alla filer, sedan så lägger jag upp den igen."So, hang in there".

Mvh
Micael

Fidden:
Skön låt :)
Lite kommentarer bara, trummorna känns som någon sagt lite stela, och likaså pianot som låter lite som ett självspelande piano ibland. Vet inte om det beror på för duktig pianist eller kvantisiering :)
Men härlig låt och som vanligt mästerligt munspel. Tummen upp på den.

Pwayne:
Håller med om vad som sagts om trummorna (och särskilt virveln).
Skadar säkert inte med orgel och gitarr för att skita ner den rena ljudbilden lite. Men annars skitbra sång och trynorgel :) och helt ok låt!

Harmonica mike:

--- Citat från: Fidden skrivet 28.02.2007, 01:12:28 ---Skön låt :)
Lite kommentarer bara, trummorna känns som någon sagt lite stela, och likaså pianot som låter lite som ett självspelande piano ibland. Vet inte om det beror på för duktig pianist eller kvantisiering :)
Men härlig låt och som vanligt mästerligt munspel. Tummen upp på den.

--- Slut citat ---

Thanx Fidden.
Pianot är ju komp instrument instrument här,så det finns inte utrymme för så mycket finlir..Man kan ju byta ut det mot ett gura komp - men jag tror att det också skulle upplevas tråkigt om det bara malde på..En kombination dom emellan,det kanske kan bli nåt.Det kommer,kanske en hammond också..

Mvh
Micael

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion