Forum > Färdiga produktioner
Memphis, Djonas och andra folk - Buying too much
SteveHarris:
Trumm fillsen i början låter off time emellanåt och reggae/disco kompet i versen passar inte riktigt in, gitarren låter kanske lite tråkig med.
Sången e nice :)
Wernborg:
Grymma trummor som dock är något otajta ibland. (Och då menar jag inte triolerna såklart)
Hela produktionen låter lite burkig.
Fantastiskt att få det så pass samspelt med så många kockar och via Internet. Eloge!!
Akrobatgitarrsolo som passar som en sportmössa.
Bra bra bra!!
Memphis:
@Cykeln: Tack Cykeln. :) Djonas får tacka för sig.
@Steveharris: Jasså jaha? Skönt att du är ärlig iallfall. Reggae? Va f-n? :lol: Jag tyckte det var grymt, lite annorlunda off course men en smaksak såklart. Kul att du gillade sången iallfall. :D
@Wernborg: Tack för lyssning och kommentar Wernis. Okej. Jo, det är nog trumljudet som gör det hela ganska burkigt men kan inte få det bättre med min nuvarande lyssning. (Gamla sprängda högtalare) Sedan är jag ingen hejare på mixning heller. Ska fortsätta träna på nästa låt. Tack för input!
Mvh
Memphis
MaxB:
Bra att få till sånt här också. Jag lyssnar aldrig på sånt så jag har ingen referens vid lyssning men tycker synd om den skolade sångrösten... B)
Memphis:
--- Citat från: MaxB skrivet 16.02.2009, 21:21:25 ---Bra att få till sånt här också. Jag lyssnar aldrig på sånt så jag har ingen referens vid lyssning men tycker synd om den skolade sångrösten... B)
--- Slut citat ---
:lol:
Haha ja, alla tycker ju inte sån sång låter bra (speciellt inte min pappa :P), liksom vissa inte tycker klassisk musik av Mozart är bra medans andra dyrkar honom. Inte för att någon dyrkar oss men du hajar nog poängen. :D (Obs, jag gillar Mozart btw) Det finns lyssnare inom alla musikstilar och det är inte så jättemånga som kan skriksjunga på sånt sätt så det var kul att få tag i någon som kunde och ville. Tack för att du lyssnade ändå Max! ;)
Ha det fint!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida