Forum > Färdiga produktioner
equality - Mejan
Eddi:
--- Citat från: equality skrivet 08.03.2009, 12:57:58 ---Ordet "liksom" och "va" ?
Ja, har kollat Trilogy och gillar vad jag hör men tycker deras kontra är lite mullig och inte lika övertonsrik som Gigas.
Har kollat in Bardstown Audio http://www.bardstownaudio.com/insite/frames/CD-TY.html med riktiga tarmsträngar :rolleyes: :P men ganska dyrt. Får se om dollarn sjunker...
Eko: Ja fan har tänkt tanken en massa gånger men trettio papp?? :o :huh:
--- Slut citat ---
Vadå trettio papp min magnifik kinesiska Gold kostade 1.995:- och då fick jag med mig tre basplektrum också :lol:
Eko
cykeln:
--- Citat från: equality skrivet 08.03.2009, 13:59:27 ---Shit, låter verkligen bra, särskilt anslaget!
--- Slut citat ---
I second that - pris?
Hellpig:
Ja, helt OK men den sätter inte något riktigt spår hos mig. Ganska skönt men lite av pausmusik på något sätt... tja, jag har inte så mycket att säga om låten.
Edit:
Jodå, mixen låter helt ok!
Eddi:
Trilian is set to be released May 18, 2009, the MSRP is $299/€229. All Trilogy customers can upgrade to Trilian for $99. There is also a special free upgrade offer for Trilogy customers on the Intel-Mac platform and for customers who purchase Trilogy in 2009. Upgrades will be available exclusively through Spectrasonics online techshop.
Full product details, comprehensive sound listings and system requirements for Trilian will be announced in May.
equality:
Eko: Får man en riktig bas billigare än en samplad då är det ju verkligen intressant. Gold sa du? Får väl bli samtidigtbsom jag flyttar ut på landet. Tack för tipsen!
Hellpig: Rör mig en hel del i muzak-landet... :rolleyes::D Rätt svag för den typen av pianomusik med Dave Grusin, Vince Guaraldi (Snobben-musiken) osv.
Kull att du ville lyssna och kommentera. Tack!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida