Forum > Färdiga produktioner

Cykeln - Flugornas Herre

<< < (3/3)

cykeln:
asti
Nja det är väl inte en direkt inpassning i handlingen - det är mer olika händelser och känslor som dessa ger som jag försöker avspegla i olika ljud. Du kan ha rätt i att det blev lite mycket på sina ställen (svårt att hålla igen när man är i lektagen  :D)
Tack för att du orkade med att lyssna på oljuden!

equality
Tack för den beskrivningen! Och tack för att du tog dig tid att lyssna på detta!
Det kommer nog några andra ohörda ekrar vad det lider. Tango ..?

SYNTH:
Riktigt ruskig låt samtidigt vacker sådan du har fått till, gillar ljuden och effekterna! :)

Aettan:
Jag blev inte rädd, nä bara skojar  :D . Faktiskt så tycker jag att du har landat precis på dropzone i den här om man nu kan kalla den gengren, det enda som jag reagerade på det var nåt knaster som iofs lika gärna kan vara mitt Saffire Pro 10i/o som spökar. Min slutsats: Det e skoj o bra, var e filmen  :D .

Marruschkka:
Härlig skräck-musik detta..riktig lebbig mellan varven..bra där ;)

Hihi..lite kul..har nyss kollat Hans Arnolds galleri på nätet-tycker den här skulle passa perfa som ljud-kuliss där :P
Jag är nämligen inte så förtjust i Goldings människosyn, som jag uppfattar boken så förmedlas ett mycket svartsynt sätt att se mänskligheten på..och jag är ju en entusiast och filantrop, så jag nöjer mej med att tycka om detta du gjort här och själv välja mitt perspektiv :D

Snyggt ihopsatt är det här, klart spännande!!

/Marr

cykeln:
SYNTH
Tack så ruskigt mycket!

Aettan
Tack för dropzone!
Det finns två filmer - en från 63 och en något senare remake  :D

Marre
Tackar - och kul med Arnold!
Vill bara säga, för att undvika ev. missförstånd,  att detta inte är någon hyllning till Golding - utan bara ett försök att beskriva den känsla av olust läsningen av boken gav mig. Sen måste jag dock tillstå att jag känner igen en del mörka drag i mig själv. Förhoppningsvis har jag också några ljusare sidor!  :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion