Kontrollrummet

OM - Trees In Disguise

gäst · 5 · 1048

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

oceanmusic

  • Gäst
Satt och labbade lite med Cubase 5 och efter att ha lyckats få den att hänga sig själv och datorn 5! ggr med Minimogue VA så blev det till att göra om detta. Bara syntetiskt, lite back to basics...

Trees In Disguise


[mp3=200,20,0,center]http://www.oceanmusic.se/sketcher/Trees%20in%20Disguise-22.mp3[/mp3]
« Senast ändrad: 16.02.2009, 15:37:51 by oceanmusic »


Utloggad IKEN

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 983
    • Visa profil
Satt och labbade lite med Cubase 5 och efter att ha lyckats få den att hänga sig själv och datorn 5! ggr med Minimogue VA så blev det till att göra om detta. Bara syntetiskt, lite back to basics...

Trees In Disguise

Kul!
Även jag har svurit eder över cubase idag,med ominstalleringar och nya uppraderingar som följd.. :ph34r: :blink:
Lite spökmusik,eller varför inte fimlmusik.Den hårda början övergår till mer OM liknade musik,havsmusik kanske? Sköna ljud,tydlig ljudbild stor och djup, nått en HiFinörd som jag gillar  ;)
Dessutom stukturerad med tydliga avdelningar ,som Jarre kanske.
sparas!
''Can i have everything louder than anything else''
Ritchie Blackmore 1972


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 253
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Får inte spelaren att funka Jay...
Eko
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad IKEN

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 983
    • Visa profil
Får inte spelaren att funka Jay...
Eko
Om du högerklickar på den gröna rutan till höger (ipod) och väljer ''spara mål som''...... ;)
''Can i have everything louder than anything else''
Ritchie Blackmore 1972


oceanmusic

  • Gäst
Satt och labbade lite med Cubase 5 och efter att ha lyckats få den att hänga sig själv och datorn 5! ggr med Minimogue VA så blev det till att göra om detta. Bara syntetiskt, lite back to basics...

Trees In Disguise

Kul!
Även jag har svurit eder över cubase idag,med ominstalleringar och nya uppraderingar som följd.. :ph34r: :blink:
Lite spökmusik,eller varför inte fimlmusik.Den hårda början övergår till mer OM liknade musik,havsmusik kanske? Sköna ljud,tydlig ljudbild stor och djup, nått en HiFinörd som jag gillar  ;)
Dessutom stukturerad med tydliga avdelningar ,som Jarre kanske.
sparas!

Hej&tack IKEN! :) Minimalistiskt strukturerad siktade jag på... ;)

Får inte spelaren att funka Jay...
Eko

Konstigt Eko... Men om du kollar så finns det även en länk i första inlägget.  B) Som även finns här: Trees In Disguise