Forum > Färdiga produktioner
Asti - 10 minuter
asti:
--- Citat från: Åsa skrivet 21.02.2009, 16:42:39 ---Hej Asti! Detta var den bästa låten jag hört av dig!
Det enda jag inte gillar i låten är att det är lite för mkt reverb på trummorna :)
Jättebra låt, du sjunger den jättebra och aaa-kören är så snygg och perfekt i låten!
Kul att höra!
--- Slut citat ---
Ojdå, det var roligt att höra! Synd att du inte väntade en halvtimme innan du lyssnade, för jag har precis laddat upp en ny version med mindre ambience på trummorna!
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti
Åsa:
--- Citat från: asti skrivet 21.02.2009, 17:31:04 ---
--- Citat från: Åsa skrivet 21.02.2009, 16:42:39 ---Hej Asti! Detta var den bästa låten jag hört av dig!
Det enda jag inte gillar i låten är att det är lite för mkt reverb på trummorna :)
Jättebra låt, du sjunger den jättebra och aaa-kören är så snygg och perfekt i låten!
Kul att höra!
--- Slut citat ---
Ojdå, det var roligt att höra! Synd att du inte väntade en halvtimme innan du lyssnade, för jag har precis laddat upp en ny version med mindre ambience på trummorna!
/Asti
--- Slut citat ---
:) Då lyssnade jag ju igen! Ja mycket bättre nu, men nu är frågan om inte trummorna är för låga? Du får vänta in nån annans tyckande där, jag kan vara fel ute :)
asti:
--- Citat från: Åsa skrivet 21.02.2009, 17:34:22 ---
--- Citat från: asti skrivet 21.02.2009, 17:31:04 ---
Kul att höra!
--- Slut citat ---
/Asti
--- Slut citat ---
:) Då lyssnade jag ju igen! Ja mycket bättre nu, men nu är frågan om inte trummorna är för låga? Du får vänta in nån annans tyckande där, jag kan vara fel ute :)
--- Slut citat ---
Du blir visst aldrig riktigt nöjd. :P
Jag inväntar lite fler synpunkter innan jag ändrar! ;)
Tack för att du orkade lyssna en gång till!
/Asti
Åsa:
:lol: Jag lyssnar gärna många ggr på den här låten!
Som sagt, jag kan vara helt fel ute, och faktiskt så känns låten så klar så du kan nog kasta min kommentar om trummorna över axeln :D
Marruschkka:
Hur bra som helst, text , sång, kör och dessa gitarrer :rolleyes:
Jag har inte lyssnat på tidigare versioner, men det jag lyssnar på nu, känns komplett.
Kanonbra helt enkelt :P
Tack för en fin låt!!
/Marr
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida