Forum > Färdiga produktioner

Asti - 10 minuter

<< < (4/8) > >>

equality:
Låter jättebra detta! Härligt driv i kompet med vibbar av Harrison. Bra text och sång. Snygga trumfills. Tajt spelat och jag har inga mixsynpunkter heller. Topp!

asti:

--- Citat från: equality skrivet 19.02.2009, 01:05:15 ---Låter jättebra detta! Härligt driv i kompet med vibbar av Harrison. Bra text och sång. Snygga trumfills. Tajt spelat och jag har inga mixsynpunkter heller. Topp!

--- Slut citat ---

OK, kul att du gillar! Håller på med att bl.a. höja sången på inrådan av tidigare inlägg.
Tack för lyssning och synpunkter!
/Asti

Harmonica mike:
Hej Asti.

Clemens sammanfattade mixen perfekt,kör efter hans tips så har du mixen i ordning.

Låten fastnar inte riktigt på mig,men så kan det vara.

Tredje lyssningen,jo men det finns delar i detta som jag gillar - se låten växer!
Kanske skulle det växa ett snäpp till om du håller igen på vissa instrumental insatser som någon skrev,det blir lite "jämn tjockt".

mvh
Micael

asti:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 19.02.2009, 11:18:03 ---Hej Asti.

Clemens sammanfattade mixen perfekt,kör efter hans tips så har du mixen i ordning.

Låten fastnar inte riktigt på mig,men så kan det vara.

Tredje lyssningen,jo men det finns delar i detta som jag gillar - se låten växer!
Kanske skulle det växa ett snäpp till om du håller igen på vissa instrumental insatser som någon skrev,det blir lite "jämn tjockt".

mvh
Micael

Håller på med en ny version där sången kommer fram bättre bl.a!
Ska se om jag kan realisera Clemens´tips om mixen, vilket inte är min starka sida!  :unsure:
Tack för lyssning och tips!
/Asti
--- Slut citat ---

Klemme:
Oj...Bra låt.  Hur gör du?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion