Forum > Färdiga produktioner

Asti - 10 minuter

<< < (3/8) > >>

asti:

--- Citat från: SYNTH skrivet 15.02.2009, 16:43:19 ---En skön låt att lyssna till så här på söndags eftermiddagen får tummen upp här! :)

--- Slut citat ---
Tack för det!
/Asti

Markus Broberg:
Faktiskt skitbra:) men sången måste närmre:) Asbra!
Helt min smak:)

Clemens:
Riktigt bra låt.. snygga harmonier och som vanligt bra text! B) Du frågar om mixen, känns nog lite vass, främst elgurorna som trycker på lite för mycket i övre mellanregistret..skulle oxo vilja höra allt lite närmare..lite mer kropp om hela mixen kanske...lite mindre reverb fixar nog en del dynamik och närhet...annars kalasbra! :)

asti:

--- Citat från: Markus Broberg skrivet 15.02.2009, 17:36:16 ---Faktiskt skitbra:) men sången måste närmre:) Asbra!
Helt min smak:)

--- Slut citat ---
Jättekul att det går hem!
Jag ska göra en version med lite lägre komp i verserna så att sången går fram bättre!
Tack för lyssning och synpunkter!
/Asti

asti:

--- Citat från: Clemens skrivet 15.02.2009, 17:50:56 ---Riktigt bra låt.. snygga harmonier och som vanligt bra text! B) Du frågar om mixen, känns nog lite vass, främst elgurorna som trycker på lite för mycket i övre mellanregistret..skulle oxo vilja höra allt lite närmare..lite mer kropp om hela mixen kanske...lite mindre reverb fixar nog en del dynamik och närhet...annars kalasbra! :)

--- Slut citat ---
Jag använder en POD till elgitarrerna och märker att ljudet i slutmixen ofta blir lite vasst, fast jag inte tycker det när jag lyssnar i Cubase, vet inte varför.......
Ska nog testa att minska reverbet på sången en aning!
Tack för lyssning och synpunkter!
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion