Forum > Färdiga produktioner
Guran och Harmonica Micke - Cold hearts
Harmonica mike:
--- Citat från: Marruschkka skrivet 06.05.2009, 19:01:01 ---Den här har jag kommenterat förut..men nu när jag lyssnar igen..så slås jag av din blues-röst Micael..den är otroligt bra.. samt med eget språkligt uttryck..du låter inte som nån annan..det gör det hela än mer out-standing :P Skulle va´ kul att få höra nån gång hur du skulle göra t ex Gary Moores "Still got the blues"...ojoj :D JA!!!!!
Och gitarrerna..wow..vilket skönt sväng..vill höra mer av er boys!!
/Marr
--- Slut citat ---
Maria :wub:
Minsann rodnar inte denna slitna bluesman lite,tack för varma ord om min sång.Gary Moores låt,ja den har jag aldrig sjungit live..Robert "The man on the moon" hade nog satt den om jag begjort det,en av gitarristerna i bandet jag lirade med.
Jo det skall bli mer med Guran,eller hur Ola?
Jag körde fast på det senaste du vet..Men det går ju alltid att tota ihop nåt annat..
Mvh
Mike
emser:
Sjukt märkligt, har flyttat till hus och började botanisera bland gamla LP-skivor när stereon kom upp (efter ca 20 sek)
Hittade Chris Reas "Road to hell" som jag inte lyssnat på sedan eldkvarn brann. Vilken fantastisk platta.
Nu sittter jag här och lyssnar på Guran/Harmo och får lika goa vibbar.
Härligt härligt jobbat!!!
Ola:
Hej Emser och tack som f... för den. Chris Reas "Road to hell e en super platta
jag själv är inte nöjd med mixen men min dator har sagt upp sig så nu har den blivit ett projekt att knyta upp för att få fram filerna :mellow:
men wtf man ska ju se framåt snart kommer frälsaren mac pro :D
cykeln:
Kommentat denna förr - men va f-n
Det kan sägas igen - S-bra! :wub:
Välj vilket S ni vill
jugas:
oj...jäklar vikken rökare...skitigt tunggung på min ära...riktigt gött!!! saknar möjligen ett riktigt klimax på slutet...att den finge sluta med utropstecken!!! B) :D
Mike...har lyssnat på din "back-log"....många godbitar där!!! :)
men kan jag möjligen ana en viss rastlöshet??? :unsure: flera grejer som känns nästan färdiga men att du inte riktigt har "orkat" knyta ihop säcken..."nu gitter jag inte längre"... typ??
men det viktigaste med hempul är ju att man har kul...att man skapar utifån lust...och lustfyllt skapande...ja, smittsamt, lustfyllt skapande bjussar du ju generöst på gång efter annan...!!! :D
(men jag skulle ju så gärna velat höra ett par hopknutna säckar.... ;))
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida