Forum > Färdiga produktioner

Guran och Harmonica Micke - Cold hearts

<< < (6/11) > >>

Emulator:
du jag känner igen det där.... usch :)

Bara det där med sångmixen jag hade att anmärka på :)

Stolle:
Jag hade missat denna men jäklar vilken skön låt!
Mycket bra musikaliska insatser från er bägge!

Det har pratats mycket om mixen tidigare men jag får säga att det var ingenting som störde mig vid en avslappnad lyssning. Det måste röra sig om detaljer då, eftersom det gick alldeles utmärkt att lyssna på låten och ta till sig av musiken.

Marruschkka:
Den här har jag kommenterat förut..men nu när jag lyssnar igen..så slås jag av din blues-röst Micael..den är otroligt bra.. samt med eget språkligt uttryck..du låter inte som nån annan..det gör det hela än mer out-standing :P  Skulle va´ kul att få höra nån gång hur du skulle göra t ex Gary Moores "Still got the blues"...ojoj :D   JA!!!!!

Och gitarrerna..wow..vilket skönt sväng..vill höra mer av er boys!!

/Marr

mahan:
Tjou pöjkar!
Absolut snyggt gung o arr på detta. Snyggt lirat åsså, och Bodenmannen lyfter rasket till Nju Årleens!
Stämningen i topp, några små mixgreijer kunde man ju såga på, närmast gäller det nivåinställningar. Gurorna tävlar lite onödigt hårt med sången... små fix. Men helheten e SCHÖÖN för örat så här åxå!
Bra jobbat!

h.  Obbnäsguben :)

Ola:

--- Citat från: mahan skrivet 07.05.2009, 00:05:57 ---Tjou pöjkar!
Absolut snyggt gung o arr på detta. Snyggt lirat åsså, och Bodenmannen lyfter rasket till Nju Årleens!
Stämningen i topp, några små mixgreijer kunde man ju såga på, närmast gäller det nivåinställningar. Gurorna tävlar lite onödigt hårt med sången... små fix. Men helheten e SCHÖÖN för örat så här åxå!
Bra jobbat!

h.  Obbnäsguben :)

--- Slut citat ---

ja mix tipps tar jag jääääääätttteeee gärna i mot
fram med dem bara :)

jag vet hur jag vill det ska låta men inte vägen dit  :(

ooouuuups !
Stort tack för feedback  Stolle  Marruschkka  och Mahan
det värmer i vårsolen i både sthlm å i de stora skogarna i norr  :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion