Forum > Demolåtar

Blunderhead - The Tower *uppdaterad*

<< < (4/4)

egghuvud:
Jag tycker nog att det låter bättre. Det som funkar sämst i min lyssning är sångljudet. Aningen för rumsligt och jag tycker nog att det känns lite dynamikfattigt. Hur låter sången helt naket. är den burkig? Svårt att höra för det är fortfarande lite krock mellan ljuden i mellanregistret.
Trummorna är lite otydliga nu. Det är lite mycket gitarrer fortfarande. Jobba på med mixen tycker jag för:
Låten är fortfarande kalas.  :)

freddy:
Blunderhead. Helt okej låt, kanske lite slät och tråkig i mina öron. Har väl hört detta förr hundra gånger liksom. MEN din sång är ju något riktigt unikt. Redigt skumt uttal på engelskan ibland och sen låter det nästan som du är full när du sjunger också, men det är inte negativt menat, det är bara mitt försök att beskriva din unika röst. Det behövs något eget för att sticka ut i denna genre, vilket du har. Jag har nog aldrig hört någon som låter som Blunderhead liksom, annars brukar man hitta liknelser i det mesta. 

Lite skräning mix tycker jag. Skär liksom i öronen på lite högre volym. Inte så behaglig.

Blunderhead är cool  :lol:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion