Forum > Demolåtar

Blunderhead - The Tower *uppdaterad*

<< < (3/4) > >>

Eddi:
Det blev mycket bättre sedan du tagit bort ruffguran första minuten och (ev.) ersatt den med plockguran (hörde inte den tidigare i alla fall). Sången går fram bättre. MEN pröva att gör exakt som Harmonica Mike förelår det brukar bli bra :D
Eko
PS det är nog den bästa låten från dig detta och dom andra vet du ju att jag diggat så jobba på.

Åsa:
Just det, kom ju på att jag aldrig tog mig tid att lyssna på blunderlåten som figurerade för nån vecka sen här.. NU lyssnar jag, och njuter! Säger som Eko, nog den bästa låten jag hört från dig - och du vet att jag ett fan av dina låtar  :lol:
Du sjunger ju som vanligt förbaskat bra, du har sån snygg karakteristisk stil! Här skulle jag väl önska att sången kom fram mer! Mixen känns lite tomt i mitten? Lyssnar i lurar så det kanske är min skalle som är tom hehe  :blink: Lustig jag var nu... <_<

Förbaskat bra låt iallafall, din skiva -kommer den snart? För den ska jag ha!

edit. lyssnat flera ggr nu... kanske är rätt bra nivå på sången ändå, kanske jag var trött i öronen här..
Så jädra bra låt alltså.....

Bengan_gbg:
Bra låt!!

Eddi:
Nej jag hör ingen större skillnad på ettan respektive tvåan jag tror att jag föredrar ettan av någon anledning som jag inte kan sätta ord på. Detta är Blunder i kubik skitbra helt enkelt - har du försökt att skicka till Bagge och companie?  Det här här ju något som de borde ta till sig.

Tycker i alla fall jag.
Eko

blunderhead:
TACK så hemskt mycket allihopa för era fina kommentarer! och tack för att ni tar er tid att lyssna och hjälpa till med med mixning och sånt
Jag suger åt mig och tackar!  :rolleyes:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion