Forum > Demolåtar

Yllet - I'm chasing my own tail

(1/5) > >>

Yllet:
Borttagen...

MaxB:
Så du sjunger också om en katt. Det gör ju jag med men min katt är svart.  :rolleyes:

Du gör roliga låtar och den här studsar också fram på ett roligt sätt.

Yllet:

--- Citat från: MaxB skrivet 08.02.2009, 13:13:02 ---Så du sjunger också om en katt. Det gör ju jag med men min katt är svart.  :rolleyes:

Du gör roliga låtar och den här studsar också fram på ett roligt sätt.

--- Slut citat ---

Mjau

Eddi:
Cool cat - fast nä det var inte så cool mer ett trallvänligt tema men inte det heller riktigt. Har lite svårt att förstå marschtakten 1.11 till 1.30.
Snyggt baslir och ja allting annat också men det griper inte tag riktigt.
Eko

Harmonica mike:
Hej Jon.

Jag tycker det låter bra,allt går fram fint.

Kanske hade jag hållt igen lite på trummorna i första breaket,för lite dynamik feeling eller kanske kantslag där..Men det är ju jag det  :)

Rätt schysst låt i god Yllet anda.

Lite sido tankar:

Inga problem om man vill ge ez virveln lite botten/tyngd,koppa virveln och lägg den på ett separat spår.Låt den gå via nån av pukorna skär lite och vips,tryck som krossar allt.
Annars kan jag rekommendera Vintage kitet,där finns det virvlar som låter bättre än AD  :D
Jag vet att du körde ez förut,utgår från att det är vårt kära ez som låter här.Jag gillar ez soundet tvärt emot många andra,komprimerat och klart.Men det finns "fusk" vägar att gå som sagt om man vill ha mera bett i virveln.Det är ez:ts akilleshäl virvlarna..

Mvh
Micael

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion