Forum > Färdiga produktioner
Eko - Like A Fool
Eddi:
--- Citat från: MaxB skrivet 08.02.2009, 14:41:43 ---
--- Citat från: Ubbegubben skrivet 08.02.2009, 12:46:37 ---Det enda jag skulle vilja anmärka, är Deley:en som är lite för stark. (Det kanske är det som är Eko-signum ? :rolleyes:)
--- Slut citat ---
Yep! :D
--- Slut citat ---
Nja jag tror att EQ har en annan tanke runt det - vilken vet jag inte. Snart kommer en ny verre upp hoppas jag.
Eko
Eddi:
--- Citat från: Yllet skrivet 08.02.2009, 11:48:33 ---Någon har använt Ez Latin Percussion låter det som?! :)
Lite för flummigt och deppigt för mig dock :) I övrigt bra jobbat
/Jon
--- Slut citat ---
Javisst är det Latin - mycket flum är det fast deppigt var inte meningen.
--- Citat från: Ubbegubben skrivet 08.02.2009, 12:46:37 ---Tuff låt! Har nog varit medlem här för kort tid för att känna igen ett "Eko signum" :lol: Dålig sång tycket jag absolut inte att du ska säga, tycker att den passar utmärkt till den här låten. Du har lite av reggae-röst som gör allt mycket fylligare! Det enda jag skulle vilja anmärka, är Deley:en som är lite för stark. (Det kanske är det som är Eko-signum ? :rolleyes:)
--- Slut citat ---
Sången var inte alls tänkt så här men vad gör man med begränsade resurser ;)
Ekot på denna är liksom en del av instrumenteringen likaså Kalle Anka-rösterna som finns där bakom. Kul att du gillade UbbeG
Nu ligger en ny version av detta flummeri uppe för halshuggning. Höjt från 80 BPM till 96 kanske lite gladare? Ellr nä det är det nog inte men det går fortare att lyssna :)
Eko
MaxB:
Ny verre lyssnad!
Lika spejsat. Kan bli nått men du ska helst dämpa på ekot.
Jag klickade på länken till Wadling nu utan att titta på det och hade ingen aning vad länken ledde till. Tyckte först det var du som sjöng och kanske lagt upp något på youtube.
Wadlings och din röst är kompisar!
equality:
Var kom sångdelayet ifrån? :huh: Pinao-guro unisont - me like mucho. Distad steeldrum på distans - njao. Verkar som som du vill ha det ganska flömmigt. Tycker det är lite synd när snygg melodi och text blir så distraherad av annat.
Eddi:
--- Citat från: equality skrivet 08.02.2009, 16:25:29 ---Var kom sångdelayet ifrån? :huh: Pinao-guro unisont - me like mucho. Distad steeldrum på distans - njao. Verkar som som du vill ha det ganska flömmigt. Tycker det är lite synd när snygg melodi och text blir så distraherad av annat.
--- Slut citat ---
--- Citat från: MaxB skrivet 08.02.2009, 16:15:55 ---Ny verre lyssnad!
Lika spejsat. Kan bli nått men du ska helst dämpa på ekot.
Jag klickade på länken till Wadling nu utan att titta på det och hade ingen aning vad länken ledde till. Tyckte först det var du som sjöng och kanske lagt upp något på youtube.
Wadlings och din röst är kompisar!
--- Slut citat ---
Ny version för delayintoleranta :D
[mp3=200,20,0,center]http://www.wideworld.se/music/LikeAFool4.mp3[/mp3]
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida