Forum > Färdiga produktioner

Markus Broberg - Lik en som är död

(1/9) > >>

Markus Broberg:
Tror det låter bra, jag gillar låten:)
Hörlursmixat, finns säker brister men jag kan inte fixa det utan bra monitorer. Ska köpa nytt:)
Jag gav upp med sånginsatser idag, detta får duga.Tycker det blir lite mer personligt när det inte är Supertajt (Ja ge mig skit:D
Testade mitt nya ljudkort och midikeybord.
En låt om att sälja sig själv...
Tack för mig:)

LÅTNAMN: Lik en som är död
ARTIST: Markus Broberg
GENRE: Rock/Pop
LÅTLÄNGD: 2:49
KOMPOSITÖR: Markus Broberg
PRODUCENT: Markus Broberg
INSPELNINGSÅR: 2009
FORMAT: MP3

orjankarlsson:
Hmmm... Förutom en stor dos av dig själv: en blandning mellan Kent och Hellström.  Gillar det personliga uttrycket. Lite falsett är aldrig fel heller. Hehe. Rätt kreativt mixat, på ett bra sätt. Skulle vilja ha lite mer fokus på EN röst ibland. Säger jag som gillar dubbar och stämmor, men du fattar kanske vad jag menar ändå.

Great!

:D

Eddi:
Mycket ljud där men jag håller med Örjan det finns något som är skitbra mitt i alltihop, när du kommer igång med refrängen så låter det riktigt bra. Lite tuff domina bara.....
Kör hårt.
Eko

Markus Broberg:

--- Citat från: orjankarlsson skrivet 07.02.2009, 00:12:54 ---Hmmm... Förutom en stor dos av dig själv: en blandning mellan Kent och Hellström.  Gillar det personliga uttrycket. Lite falsett är aldrig fel heller. Hehe. Rätt kreativt mixat, på ett bra sätt. Skulle vilja ha lite mer fokus på EN röst ibland. Säger jag som gillar dubbar och stämmor, men du fattar kanske vad jag menar ändå.

Great!

:D

--- Slut citat ---
Tackar:)
Jag vet vad du menar ang sången, ska göra en låt med mer fokus, mer naket:)

Markus Broberg:

--- Citat från: Eko skrivet 07.02.2009, 00:40:56 ---Mycket ljud där men jag håller med Örjan det finns något som är skitbra mitt i alltihop, när du kommer igång med refrängen så låter det riktigt bra. Lite tuff domina bara.....
Kör hårt.
Eko

--- Slut citat ---
Tack som fan:), lite så jag upplever det också, men jag gillart:)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion