skön låt, blir lite beach feel med körerna,mycket personlighet i din röst eko
skön sång, och skön luftighet i musiken
får mig att längta till sommaren

/Larsson

Tack Larsson (kan inte ens hitta på ett nickname här hm...) beach känns inte helt fel så här års. Har ett par arbetsompisar som åker till solen och värmen under sportlovet - stor avund....
Jag håller med Klemme! Din röst är speciell och gör sig skitbra på dina inspelningar!
På första partiet med "a fire is burning in the sea"
tycker jag du ska tysta pianospelet (precis som i andra svängen)
Jag vill att lite av låga frekvenser ska eq:as bort för att ge mer brightness i mixen men jag vet inte vad eller hur... Andra är bättre på sånt.
Sen tror jag att första och kanske andra sångraden efter mellanpartiet borde höjas lite.
Sjunger min kör (mer än önskvärt jätte-)falskt vid 1:58? Tycker jag hör det på lyssning.
I så fall, sänk gärna volymen på kören där eller tona ner kören då det partiet kommer...
Bra låt mister!
Det finns ingen anledning att göra någon lönesänkning för din kör MaxB jag hittade den falske körmedlemmen på hemmaplan - fan vilket öra du har mannen!! Otroligt faktiskt Nåja det lilla problemet är fixat - han fick sparken och ersattes med en mindre falsk kollega. Det där med att höja respektive sänka fattade jag inte men lyssna på nya mixen och berätta om det fortfarande är obalans.
Skön nostalgitripp! Tycker dock att leadsången är på tok för låg.
Fina trummor! Lite live-känsla över låten - härligt!
/Asti
Tack för comments Asti - jag hr i nya mixen Equat leaden något så att det kanske låter "högre" trummorna är helt enkelt kanon så jag har höjt de lite också.
När det gäller basen så har jag mejslat ut den lite granna så förhoppningsvis försvinner mufflet med det.
Tack för alla bra kommentarer hittills hör gärna fler!
Eko (med friends)