Forum > Färdiga produktioner
Cykeln Emu Marre Wernborg - Osynlig Blues
cykeln:
--- Citat från: jonnerstone skrivet 14.03.2009, 18:02:40 ---Ja det här var ju en lyckad hybrid. Underbar text där cykeln och väl framfört. Emu's maskinljud stitter som handsken och jag håller med att den första versionen bör numera endast betraktas som ett utkast. Ser fram mot vad Wernis kan tillföra detta, framför allt på instrumentaldelen. Släpp inte detta förren ni är helt nöjda pågar. Jag anar ett mästerverk i horisonten.
--- Slut citat ---
Tack så hemskt mycket! Det var skönt att ha med i den nya arbetsveckan.
cykeln:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 15.03.2009, 07:43:45 ---HMMMM....
One harp comin´up!
Mvh
Mike
--- Slut citat ---
Det var kul att höra - kul att du är med!
cykeln:
Dividend och freddy
Tack för lyssning och synpunkter
Emu är en riktig hantverkare där i sin verkstad
Skoj att texten uppskattas!
... som det står i visan .. "många syns inte men finns ändå"
Emulator:
Hmm. meckat in lite gitarrfiler av wernborg :)
Dock fick jag skäll för det genomruttna gitarrljudet :rolleyes:, så jag tänkte höra med församligen om tips :D
Sen är solopartiet lite träligt med avseende på bakgrunden också, så där måste något göras. kanske Hmike kommer med munspelet snart ? :D
Och jag ber HEMSKT mycket om ursäkt för utflykterna på orgeln. Satt o petade lite när jag bounceade, och tänkte inte på att det skulle komma med :wacko: Dock gäller ju frågan gitarrljudet så jag ids inte med nån ny bounce :D
nå, här är den iaf :D
cykelblues v2
[mp3=200,20,0,left]http://www.perfectbounce.se/cyrk1.mp3[/mp3]
Avslappnad:
:) Underbar låt! Att ta en stompig blues och göra den till den vad den är nu, är både kalaskul och beundransvärt! :D
Går igång rejält på detta med en randanmärkning, gitarrerna "gifter" sig inte riktigt med resten i mina öron.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida