Forum > Färdiga produktioner
Cykeln Emu Marre Wernborg - Osynlig Blues
Emulator:
Markus och HM: tusen tack :) jäkligt rolig låt att jobba med!
:)
Silverpilen:
vilken härlig låt, underbar text :rolleyes: mina tankar för mig lite åt Lars Damien hållet, vet inte om det är sången, texten eller musiken, vilket fall som helst så var det en häftig låt, gott jobbat !
cykeln:
Markus och HM
Även jag vill tacka för de orden!
Silverpilen
Stor tack för det! Damien - kul!
Emulator
Jag måste bara får säga så här offentligt också - fy fn vilket jobb du har gjort med denna låt - Den kliver fram på ett helt annat sätt nu!
Et mycket gott exempel på vad ett bra arr och en bra produktion kan göra för en låt! :wub:
Denna version (och de ev ändringar och tillägg som kan tillkomma) är den version som gäller - den första varianten är från nu att se som ett utkast.
Och tack Marre för ännu en fin insats!
asti:
Jätteskön låt - sitter och gungar med på min IKEA-kontorsstol! :)
Gillar ditt sätt att sjunga, vilket som jag sagt tidigare påminner både om Anders F Rönnblom och Lasse Tennander, men tycker ändå du har en egen, personlig stil!
Bra, fyndig text! Låten puttrar på i behaglig takt, men jag tycker avsnittet mellan 180 sek och 246 sek är lite händelselöst! Känns som att det fattas något där, kanske ett sax- eller gitarrsolo!? Refrängen är kanon med fina harmonier och snygg kör!
/Asti
Emulator:
tack cykeln och asti :)
Jo, 180 och 246 är mycket riktigt tänkt för musikaliska utsvävningar av något slag :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida