Forum > Färdiga produktioner
Rattlesnake - Sirrus & Achenar
Rattlesnake:
Aha,
då är jag med på banan igen. Pysslade nog med en del sånt på min barocklåt, visste inte att det kallades kontrapunkt. :)
Dividend:
om det låter väldigt "unisont", kan det vara bra att ha :)
Rattlesnake:
Jättebump!
Har arrangerat om hela låten, och fördelat ut stämmorna bland brass och träblås. Har gjort lite temautveckling och en del nya figurer, för att få den mer intressant. Vad tycks?
[mp3=200,20,0,center]http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=15709.0;attach=3861[/mp3]
Eddi:
Kul att du bibehåller stringensen i stycket. Oboens utflykter i början är ett bra tillskott liksom basklarinetten. Fortfarande bashögerriktat men bättre ljud nu - mer orkesterlikt fast kopparblåset känns fortfarande mycket midi. På det hela taget en rejäl uppryckning av orkestern. (vad har du emot bomullspukor?) :lol:
Bra stycke detta.
Harmonica mike:
Tjoho Rattlet.
Fint stycke detta.
Undet första 30 sek/minuten så tyckte jag att "bas"(läs cellon eller vad det nu var) liret låg lite högt i VOLYM mot stråk/blås liret..bättre lite längre in i låten där allt var i balans.
Lite midi sound på trombonen eller vad det nu var.De andra instrumenten lät trovärdigare.
Så summa sumarum - bra jobbat!
Mike
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida