Forum > Färdiga produktioner

Eko/Iken/Åsa/Wernborg/Perre - Futurized To Zero

<< < (14/16) > >>

badlands:
Gänget !!!!
Drog igenom denna på hög volym i bilen på väg till jobbet i morse och JÖSSES !!!! :o
Den lyfter ordentligt, jag blev direkt hänförd av arret och Åsas eminenta sång.

Det enda som jag känner är det avslutande gitarrsolot, det blir lite "låbgtråkigt" i långa loppet. Lite mera vandrande över gitarren hade gjort det hela mera intressant. Dock inget illa ment med det som är utan mer en önskan för framtiden.

Summering = Mycket bra låt och ypperligt läcker att höra på hög volym i bilstereon.... :D

IKEN:
Nu har jag testat på hälsovådlig volym,allt går igenom på ett bra sätt nu. :)

Harmonica mike:

--- Citat från: IKEN skrivet 05.02.2009, 12:34:18 ---Nu har jag testat på hälsovådlig volym,allt går igenom på ett bra sätt nu. :)

--- Slut citat ---

Samma här IKEN,jag försökte blåsa ut väggarna.

Givetvis hör jag saker som skulle förgylla än mer,men nu bråkar jag inte mer med er  :)
Nån annan får gå i clinch med detaljerna,eller så ger man sig helt enkelt här det funkar också.

Bra är det i vart fall,snudd på genialiskt.

Mvh
Micael

mahan:
Tjou !
VA snyggt med halva KR på skiva! :D
Superarr som sitter vägen ut.
MIxen kunde ju förstås alltid skruvas på fast till det oändlliga men det håller nog såhär!
Många små detaljer  som öppnar sig först efter flere lyssningar, snyggt!
Enda som drar ner poängen aningen är ju slutet....  warum fadeout?

Näemen störs inte av småprylar, snyggt jobbat! :)

h.  johan

Eddi:

--- Citat från: cykeln skrivet 04.02.2009, 23:38:31 ---Bättre ljud på allt och totalen - särskilt rösterna går fram både bättre och med roligare effekter på det talade
Det där ljudet som ligger långt till höger - bas/gitarr - och vrider sig skulle jag kunna leva utan
och sologuran har en liten egen ljudbild omkring sig
men
fortfarande en mycket bra komposition med superfin versmelodi!

--- Slut citat ---
Tack Cykeln för de fina orden.
Vårt ljudlabb har länge grunnatpå hur vi ska lösa det där ljudet till höger som troligen är identifierad som en flangererad chorusgitarr och medelst kryptoanalys och laserteknologi kommit fram till att om man tar ett dubbelvikt smörpapper med lite hushållspapper i mitten - alltså mellan smörpappren - och lägger denna konstruktion mellan höger hörlur och företrädesvis höger öra så filtreras just detta ljud bort medan allt det övriga finns kvar.
 :D Här ändras inte på nåt på ett halvår i alla fall.
Eko

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion