Forum > Färdiga produktioner
Eko/Iken/Åsa/Wernborg/Perre - Futurized To Zero
Åsa:
En lyssning på jobbet nu då...
Ja, på rätt väg!
Mer reverb på mig, var lite för lite nu istället ;) Och sänk sången lite. Sen har du nog eq.at bort lite värme, i dom här lurarna låter jag lite vass..
Det lät mer spacigt på futurized to zero-snacket förut, så gärna lite mer effekt på det igen tycker jag. Likaså "turning pages in the book of life".
Lite snabb kommentar.. ska lyssna lite mer ingående hemma sen ikväll.
Peta peta :D
Men absolut är mixen på rätt väg!
Eddi:
Det här är riktigt roligt och utvecklande. Jag är skyldig flera svar som jag får återkomma till senare, sitter och jobbar med en hel del vardagligt tråkarbete just nu - suck - skulle hellre mixa :D
HM tack för att du hänger med och kommenterar och kommer med bra förslag tar dina åsikter ad notum och jobbar på med de riktlinjerna. Slamret vid 1:20 vete tusan vad det kan vara för något men det är väl crescendot när alla instrument hörs - ljus gura ruffgura synt bas och drums så det kanske ordnar till sig när jag skurit ännu mer. Själv tycker jag att senaste mixen blev ca 5 ggr bättre än första men det finns ju mer att göra har jag förstått och det är klart att både medmusikanter och låt är värd det.
Iken skön kommentar - trodde du skulle sura lite för nedskärningarna men inte då.
Eko
IKEN:
--- Citat från: Eko skrivet 03.02.2009, 13:15:57 ---
Iken skön kommentar - trodde du skulle sura lite för nedskärningarna men inte då.
Eko
--- Slut citat ---
Eddi,hon ligger här hos mej den basen,kan höra det där ljudet när jag vill ;)
Det kan inte andra,så,varför sura,det förde låten flera snäpp framåt.....
Det är viktigare än enskilda egon :D
asti:
Kul låt, som känns som något David Bowie kunnat framfört nå´n gång på 70- eller 80-talet!
Snygg sång av Åsa och fint gitarrsolo, som jag tycker är något lite för dominant bara.
Silverpilen:
fräck låt, lite flummig och väldígt annorlunda, och annorlunda är bra tycker jag :D, jäkligt skönt gung. precis i början så låter det väldigt mkt meatloaf tycker jag ? mixar och sånt vågar jag inte uttala mig om :D , men gött lirat och jättebra sjungit !
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida