Forum > Demolåtar

FLYTTAD Asti - Medan orosmolnen drar förbi

<< < (4/6) > >>

Harmonica mike:
Hur fint som helst asti,klart du skall göra detta klart!

Guran är hur grymt som helst spelad/mixad,sången bra och hela mixen låter fint.Jag gillar det nakna i arret,och tycker cellon fyller upp känslan bra i låten.Gör låten lite längre bara,sen har du den.

Mvh
Micael

asti:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 29.01.2009, 15:22:30 ---Hur fint som helst asti,klart du skall göra detta klart!

Guran är hur grymt som helst spelad/mixad,sången bra och hela mixen låter fint.Jag gillar det nakna i arret,och tycker cellon fyller upp känslan bra i låten.Gör låten lite längre bara,sen har du den.

Mvh
Micael

--- Slut citat ---

Har bestämt mig för att jobba vidare med den, men däremot är jag fortfarande lika osäker på om cellon ska vara med eller ej!
Däremot inga andra ytterligare instrument! Vill behålla det "nakna" arret!
Tack för kommentar!
/Asti

egghuvud:
Håll det simpelt tycker jag. Kanske lite bas? Tyckte nog att det funkade med cellon faktiskt. Som det är nu så tar den precis lagom med plats.
Snyggt annars klart du skall göra färdigt. Sången är lite vass i essen.  :)

asti:

--- Citat från: egghuvud skrivet 29.01.2009, 16:06:40 ---Håll det simpelt tycker jag. Kanske lite bas? Tyckte nog att det funkade med cellon faktiskt. Som det är nu så tar den precis lagom med plats.
Snyggt annars klart du skall göra färdigt. Sången är lite vass i essen.  :)

--- Slut citat ---

Har använt de-esser, men ska kolla upp det!
Tack!
/Asti

Marruschkka:
Men hallå där..du har gjort det ..igen :rolleyes:

Jag tokdiggar din röst som du vet, och texten..jag gillar det direkta..och den känslan du fömedlar här slår an hos mej :wub:
"...en hyllning till alla som jobbar utan gränser....skammen och ångesten på nytt, för allt ansvar som man  flytt"...mycket starkt, sanningen är hård ibland...men vackert uttryckt.
Fint ljud på gitarrerna, som spelas på, väldigt fint.
Jag älskar den här låten Asti!!

/Marr

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion