Forum > Färdiga produktioner

djonas feat Åsa - The Birth of My Child

<< < (7/11) > >>

Wernborg:
Strålande trummor. Riktigt bra skruvat och programmerat.

Tycker distgitarren ligger för lågt och att du kunde backa på disten en del. Lite getingsvärmsvarning på soundet.

Någon frekvens i övre mellanregister i sången som är lite jobbig i mina lurar. Kan också vara att den är något för högt mixad också.

Under gitarrsolot (som är makalöst bra) är det lite för mycket annat som händer tycker jag.

Bra jobbat.

Rattlesnake:
Yep,
kanonbra trummor, när AD hanteras så här piskar de Ez:s samtliga expansioner, faktiskt. Mycket bättre snärt i virvel och cymbaler.

Gillar inte riktigt heller gitarrljuden, det är för mycket gruslass. Och dubbelbaskaggar har jag aldrig gillat, inte nu heller. ;)

Lyssnade på gamla versionen. Låter som ett hederligt inspelat rep taget rakt ur mixerbordet. Går ju inte på något vis, varken spelmässigt eller tekniskt att jämföra med nyinspelningen. Men flöjten saknar jag lite ändå...

Åsa sjunger lika proffsigt som du spelar gura, det kan inte gärna bli bättre. Kan ni inte sätta nått element lite otajt så man har något att klaga på?  :D

Åsa:
-hallå, jag behöver en rodnande smiley!

Fin läsning detta.. Så jädra kul att låten och sången gillas!!!
Lite tips och tyckande kommer också, alltid bra ju. Vi får se hur nästa jamm-arkivslåt utvecklar sig.. jag får nog aningens prestationsångest  :wacko: Men kul är det! Hur kul som helst  :)

Wernborg:

--- Citat från: Åsa skrivet 29.01.2009, 22:45:36 ----hallå, jag behöver en rodnande smiley!

--- Slut citat ---

Vassego.  :D

perrra:
Ja .. vad ska man säga.

Mer rena produktioner är nog svårt att få faktiskt .
Du borde byta jobb och börja mixa låtar åt folk istället .
Det är sjukligt vilket klart och fint sound du alltid har i proddarna jonas!!!

Och gitarrspelet är ju helt underbart  :wub:

Åsas sång är giiivetvis pricken över i:et :) :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion