Forum > Färdiga produktioner
djonas feat Åsa - The Birth of My Child
djonas:
--- Citat från: Emulator skrivet 27.01.2009, 19:14:47 ---åfan :ph34r:
Jag tänkte inte på mig själv i första hand på stämmorna :lol:
Men visst, vi kan höras :D Jag tror det skulle kunna tillföra något med en mörkare stämma. typ. like. sort of :D
--- Slut citat ---
:lol:
djonas:
--- Citat från: Hellpig skrivet 27.01.2009, 00:55:11 ---Mixen är snygg och klar, som det ofta är när du mixar. Den låga distgitarren är lite för surrig för min smak (i min lyssning), hade varit snyggare med något mer... mindre fuzzig dist. Åsas sång passar väldigt bra och jag tror den kunde höjas en aning för att gå fram lite mer... det är ju inte så att man inte hör den nu men. Ja... det är kanske en smaksak.
--- Slut citat ---
Roligt att du gillar mixen Hellpig. :)
Har faktiskt inte eq:at gitarrerna så mkt...har missat det i allt mixande...är ju en hel del andra instrument med oxå.
Jag har pillat mkt med sången fram och tillbaka med närhet och volym. Själv tycker jag nog att sången hörs bra nu men det är ju å andra sidan rätt lätt att bli lite hemmablind speciellt om man kan texten utan och innan. :D
Mvh // djonas
djonas:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 27.01.2009, 01:23:25 ---Ja vad säger man om detta då?
Kanon rakt av,känns som ett understatement..Lysande insatser av er båda får det bli,och trummorna låter super samt alla övriga instrumentala insatser.
Fenomenalt!
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
Tack som attans! Uppskattas! :D
asti:
Fantastiskt snygg produktion/mix och mycket bra instrumentala insatser! Kanske att trummorna ligger lite högt ibland och förtar lite av Åsas fina sång.
Låter hur proffsigt som helst! Det enda lilla jag kan påpeka är att trummorna är väldigt dominanta, men å andra sidan väldigt snygga! :)
/Asti
Silverpilen:
goo låt, jäkligt bra sjunget, spelat och producerat, håller med många föregående om att trummorna låter otroligt bra !
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida