Hmm nu är ni minst sagt lite orättvisa grabben är inte gammal. Det låter nog också lite bättre om han fick låna nån av nämnda gitarristers rigg och lira in sig på den först! Sen är ju ofta ljudkvalitén på youtube bedrövligt eländig. Dvs om det inte är nåt som är taget från mastringsföretaget direkt och även då så måste man skriva &fmt=18 sist i adressraden för att det ska bli stereo.
Jag motvalls kärring tycker tvärtom att det är liv i det här, full fräs och rocknroll vadå tonbildning nu jävlar kör vi typ

. Lite fingerövningar är det ju typ skalor hit och dit men attityden i det här är enligt min uppfattning fullt ös medvetslös rocknroll, det gillar jag sen får dom heta vad dom vill.
Sen rent privat så kan jag tycka att det fokuseras på tok för mycket på instrumentens och instrumentalisternas betydelse i ett stycke musik. Dom är ju ändå bara nåt som förhoppningsvis till största delen är menade som en del av själva kompet och som gör låten till det där speciella som gör att det är just "den" låten. Kor sagt har lite svårt för instrumentalmusik. Det finns ju iofs gengre som i stort bygger på bara musik utan röst och dom räknar liksom jag inte in då.
Snabba fingrar är ju nåt som dom gillar även i klassisk musik, cellister och violinister på solistsidan spelar så fort så man fan knappt hinner lyssna vad det var som hände. I alla fall inte förstå vad det var som gjorde att det skulle bli vackrare eller vad det nu är man vill uppnå med dom där fladdrande fingrarna. Det är väl en sak om man ska beskriva något typ lite bildligt så där. Då kan man ju behöva kräma på lite om det ska återges dramatik typ lite på samma sätt som man gör genom att öka antalet instrument som lirar och därmed volymen på stycket.
Det blir liksom inte på riktigt lite hissmusiksfeeling över det på nåt sätt.