Forum > Färdiga produktioner
SYNTH - Fuffel
MaxB:
Ja, det är skönt stillsamt gung (hörlurar med låg volym på jobbet). Alla ljud kommer fram bra i mixen.
En gura saknas. Den skulle kunna transportera musiken till ännu högre sfärer!
--- Citat från: Guran ---ja men det här lät ju mysigt
lite mer gitarr påt så
--- Slut citat ---
Som du sett tidigare är en mycket passande kontakt redan knuten! ;)
cykeln:
Bra har blivit bättre!
men jag saknar fortfarande maskinhallstrummor, något brejk samt ett soloinstrument som git eller ordlös sång
SYNTH:
--- Citat från: oceanmusic skrivet 05.02.2009, 10:10:21 ---
--- Citat från: SYNTH skrivet 04.02.2009, 20:46:54 ---Jag gjorde en lite annorlunda början och slut på den som ni kan får lyssna till och tycka om! :)
[mp3=200,20,0,center]http://www.bahnhof.se/wb492913/Peo_Fuffel_v2.mp3[/mp3]
--- Slut citat ---
Nu har jag lyssnat om och jag tycker om, början är otroligt snygg, sedan smyger det hela igång med en bra framdrivande och fast rytm. :D Kul ljud och sedan kommer "stjärnljudet" in igen här och där. Tycker att du har utvecklat stycket på ett mycket bra sätt, underbar syntmusik. :) (är själv inne på 100% synt just nu...) ;)
Är samtliga ljud från Korgen?
--- Slut citat ---
Tack kul att du gillar det, när det gäller synthar så är det hundra procent soft i denna låt! :)
SYNTH:
Tack för era kommentarer boys! :D
Vill ni lägga till ett spår med gitarr så får ni gärna göra det vore kul eller mer häftiga trummor. :D
mahan:
Tjou SYNTHen!
Psykedeliskt var rätta ordet, gillar detta!
Diskussion om huruvida slänga in gitarrer o trummor pågår, fast jag är trumfreak o gitarrdiggare så tycker jag att denna låt bör hållas "syntetisk"!
Denna genre baserar sig enligt min åsikt på syntetisatorer och deras öändliga möjligheter till egentligen vad som helst.
Bra jobbat SYNTHEN! :)
h. johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida