Forum > Färdiga produktioner
Eko feat. MaxB - Sorrows Make Me Cry
Dividend:
Den här har varit kul att följa. :)
Alltså angående pianot, så är det (i mitt fall) inte nåt dåligt att det låter lite 8-bitar, här passar det bra, eftersom du valt helt rätt harmonier + att det låter eko, störde mig lite i första lyssningen dock (förra verren tror jag).
Bra att den "första" stämman blev mer dominerande relativt det andra, från en amatör till en annan: den här låter proffsig fan. :)
Snyggt!
Eddi:
--- Citat från: MaxB skrivet 28.01.2009, 12:40:00 ---Bra nu med, gitarrkompet hörs mer och sången ligger bättre i och med att en röst är huvudstämma och den andra i bakgrunden.
--- Slut citat ---
:D Ja jag tror att vi har hittat hem. Men när jag lyssnar på Djonas Mix utan Mastring tydligen så kan jag bara konstatera att det finns mer att göra - men knappast för mig hehe.
Eko
Eddi:
--- Citat från: Dividend skrivet 28.01.2009, 13:06:12 ---Den här har varit kul att följa. :)
Alltså angående pianot, så är det (i mitt fall) inte nåt dåligt att det låter lite 8-bitar, här passar det bra, eftersom du valt helt rätt harmonier + att det låter eko, störde mig lite i första lyssningen dock (förra verren tror jag).
Bra att den "första" stämman blev mer dominerande relativt det andra, från en amatör till en annan: den här låter proffsig fan. :)
Snyggt!
--- Slut citat ---
Jag tror dedt hela är en missuppfattning Div min keyboard är i ett enda långt stycke ca 120 cm långt och inte alls i 8 bitar som du beskriver :D
Tack för pep mannen!
Eko
Tokai:
Du måste jag masa mig fram till volymkontrollen 3 meter bort och höja, pust och stön! :P
Skönt att inte alla är hyseriska vad gäller maxnivå ut.
Jag börjar med slutet: Tack för en ordentligt avslut!
Ok, låten. Den är bra, men jag upplever att jag vill ha nåt mer
Ljudet. Är lite dovt överlag. Lite essigt på sången emellanåt.
Spel. Slideguran är fin, lite mer variationer så... Kompet är väldigt statiskt. Mer fills, variationer!
Eko, du gör enorma framsteg :)
MaxB:
Bump är ordet. Dividend fick mig att lyssna på den här igen och jag gillar intensiteten. Finns en del nya på KR som inte hört den...
Jag lyssnade själv på Pigge Werkelins sommarprogram efter tsunamikatastrofen och blev påverkad av hans berättelse.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida