Forum > Färdiga produktioner

Eko feat. MaxB - Sorrows Make Me Cry

<< < (5/8) > >>

Harmonica mike:
Instämmer med Hellpig,han har sammanfattat mixeriet bra.

Sen kan du nog dra upp sologuran(och fillsen) ett litet snäpp,sikta på att SG:n ligger i samma volym som sången när du har justerat den..

Annars låter det bra och en fin låt om en traumatisk händelse som skapade stora tragedier..

Mvh
Micael

Ola:
det här var en behaglig lyssning
skön fet synt matta. det som behöver ses över är trum ljudet låter lite platt i förhållandet med det övriga. lite mer bombbastiks ba fick lite pf kännslor å d e bra d
påt ba.
mvh

Eddi:

--- Citat från: Wernborg skrivet 27.01.2009, 00:40:26 ---
--- Citat från: Eko skrivet 27.01.2009, 00:29:01 ---:D Tack Wernis - nu kommer det intressanta här att du tycker den ljusa stämman ska ner medan andra tycker den ska upp :wacko: det blir svårt detta haha...

--- Slut citat ---

Men du vet ju att jag har rätt.  :lol:

--- Slut citat ---
:lol: Jo det är klart att jag vet att du har rätt (men tala inte om det för någon)
BTW du har ett PM
Eko

Eddi:

--- Citat från: Hellpig skrivet 27.01.2009, 00:41:42 ---Skulle nog lägga trummorna (särskilt bastrumman) lite lägre och kanske höja kompet en liten aning men definitivt "huvudsången", som ligger lite för lågt tycker jag. Det känns som att låten skall hänga lite på just sången o därför tycker jag att den borde vara lite mer framträdande.

--- Slut citat ---

Låter som bra råd Hell - med kompet menar du trumkompet då eller det övriga?
Eko

Eddi:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 27.01.2009, 02:14:24 ---Instämmer med Hellpig,han har sammanfattat mixeriet bra.

Sen kan du nog dra upp sologuran(och fillsen) ett litet snäpp,sikta på att SG:n ligger i samma volym som sången när du har justerat den..

Annars låter det bra och en fin låt om en traumatisk händelse som skapade stora tragedier..

Mvh
Micael

--- Slut citat ---

Ok - med SG´n menar du antagligen SlideGuran alternativt SoloGuran antar jag. Ska testa lite
Eko

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion