Forum > Demolåtar
mahan - TIME SIGN
mahan:
--- Citat från: Dividend skrivet 25.01.2009, 08:24:44 ---Dina gitarrer är alltid lika feta..
Bra trummis också..
Själva låten låter bra, låter mahan. Får återkomma med mer uttömmande comment senare.. Låter färdigt på en snabblysssning!
--- Slut citat ---
TAkk o bokk PER!
JAvisst, 70-tals fläskguror ska det va, kul att dom gillas även på detta årtusende :D
h. johan
mahan:
--- Citat från: Dividend skrivet 25.01.2009, 08:25:39 ---Hur gick det med vår Kung fu låt förresten? :D
--- Slut citat ---
Oj då, nåt som jag lovat o glömt kanske? :unsure:
Du får nog påminna mig lite mer
Dividend:
Njä, nog jag som glömt bort det själv.
Gällde kompgitarr på min kineslåt..
equality:
Tufft. Skitsnygg ackordföljd i intro/refräng. Kan inte vara så vanligt med maj7:or i hårdrockssammanhang? Kraftfull sång. Mahan-rock som bäst i mitt tycke. No deja-vue for me.
Eddi:
Just ackorden i början gjorde att jag förväntade mig en annan fortsättning.Snyggt lirat bra ljud men som sagt överraskande. När väl rocköset är igång så låter det Mahan som någon sa. Kan nog tycka att det borde gå att få in mer ös på något sätt kanske till och med en tempohöjning?
Körerna kåter bra tycker jag men en av dom måste väl få konstgjord andning efter sin insats nog det längsta sammanhållna körstämman jag har hört :D
Rock On
Mahan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida