Kontrollrummet

Tillägg till personlig profil

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
Har hängt med här på KR i dryga två veckor och både startat och deltagit i flera riktigt intressanta och ibland aningen överhettade diskusioner. Här finns många personligheter och ännu flera åsikter, vilket ju gör forumet levande.

Den profil som var och en är "tvungen" att fylla o kruxa i vid registreringen berättar vid minimiifyllning absolut ingenting om medlemmen, kan t.om delta som konlös..hmmm. Det är kanske skönt att kunna göra det oxo nångång. :)

Men för mig som tillbringar kanske största delen av KR tiden i demo-avdelningarna, dänger upp egna alster och lyssnar till andras, skulle ett litet tilläggsinfo huruvida medlemmen är proffs inom musiken eller om hon/han är amatörmusiker göra KR ännu intressantare.

Det kan knappast rubba nån personliga integritet om man kunde kruxa in i sin profil nånting typ:

Min relation till musiken

  a.   jag jobbar inom musikbranchen
  b.   hobby / fritidsmusiker
  c.   musik konsument


Att veta detta om medlemmen som kritiserar ens egna alster eller vilkens alster du själv kritiserar skulle ge ett annorlunda grepp om hela demoavdelningen. Kanske t.om mer trovärdigt


h.  mahan

Detta är ju ett musikforum så jag förstår att det vilket kön man har eller vilken ålder man råkar ha inte har nån betydelse, men jag hoppas att admin tar mitt förslag under seriös behandling. Kan väl ordna omröstning om saken, om folk tycker att det är för påträngande så glömmer vi förslaget :)
« Senast ändrad: 04.04.2007, 21:18:37 by tsmalmbe »
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............


Utloggad tsmalmbe

Profilen kommer att omarbetas ganska rejält, och den grejen börjar stiga ur djupet på to-do listan. Inte aktuellt ännu, men snart.
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.