Forum > Färdiga produktioner
mahan - Good Enough For Me
Harmonica mike:
Tjena kompis.
Här är det party! :lol:
Nåja,schysst låt.Mixen låter helt ok.Kanske lite dominanta komp guror.Ruskigt snyggt intro.Jag hade gärna sett en fortsättning på det som mynnade ut i en lugn och sämningsfull låt.Inget ont om det som kom efter - men introt var grymt..så de så.. :D
Cheers mate!
Mvh
Micael
mahan:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 13.04.2007, 22:19:52 ---Tjena kompis.
Här är det party! :lol:
Nåja,schysst låt.Mixen låter helt ok.Kanske lite dominanta komp guror.Ruskigt snyggt intro.Jag hade gärna sett en fortsättning på det som mynnade ut i en lugn och sämningsfull låt.Inget ont om det som kom efter - men introt var grymt..så de så.. :D
Cheers mate!
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
TNKX Micael! :)
Om du låvar att int berätta för nån så kommer faktiskt intron från en annan låt som just e hela vägen lite klassisk. Tänkte testa den här på dagaens låt men... kanske dåligt val. :unsure:
Fortsätter och kollar o mixar :D
h. JOhan
Mein:
Fick Traveling Wilburys för näthinnan direkt när jag hörde detta. Inte min potatis... eller? Jag _brukar_ aldrig lyssna på denna typen av musik men gillar den faktiskt ordentligt.
Vad jag skulle lägga till önskelistan:
- Skit i introt! Dra igång från början.
- Munspel! Bra sådant
- Slutet skulle vara ett slut och inte tonas. Jag vet - jag gör själv så ibland och det retar mig :)
- skippa distgura (dock inte solot) och lägg på ett par stålsträngade till. 12-strängat tom?
Sen ligger kanske batteriet lite väl högt i mixen.
Bra jobbat! Ser fram emot fler låtar i denna stil.
/Mein
mahan:
Jisses o tack! :D
Hade hunnit glömma eller åtminståne satt på hyllan denna låt! Har jobbat med sommargliringen som bäst, skall återkomma till denna senast den 12 dennes. Kul att den fortfarande väcker nånting Ingenting e ju alldrig färdigt här, wir wollen die låten wiedertrollen :D
h. JOhan
SYNTH:
Ja vad ska man säga om detta Johan tror! ;) Att det är en skön låt något svag sång sen kunde du nog skipa introt som
Mein skriver. Annars gillar jag det mannen fler sådan låtar. :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida