Forum > Demolåtar
equality - Someone
flintan:
--- Citera ---This shared file or folder has been removed. If you feel this is by mistake, please email either the owner of this shared file/folder or email support@box.net for Box.net Technical Support.
--- Slut citat ---
:(
equality:
--- Citat från: flintan skrivet 21.01.2009, 03:29:46 ---
--- Citera ---This shared file or folder has been removed. If you feel this is by mistake, please email either the owner of this shared file/folder or email support@box.net for Box.net Technical Support.
--- Slut citat ---
:(
--- Slut citat ---
Nu borde det funka. Thanks flintan.
MaxB:
Jag tycker om idén mycket. Den här kan bli hur levande och underbar som helst då den spelas live. Det är soul i låten. Tyvärr är det inte gungande levande som ett livestycke här men det går säkert att jobba på. Komp(gitarr) på båda sidor är ganska täta och låter lika mycket hela tiden. Dessa borde putsas på eller ersättas med kompgitarrer som spelar något med mer gung, kan tänkas.
Jag känner att den här låten är en typisk låt som många band vill göra en cover eller sina egna versioner av.
Harmonica mike:
Jag tycker mig höra en liten förbättring i denna..Du är på rätt spår Mikey.
Men kantslaget saknar jag..Kanske inte köra kant slag över hela linjen,använd det sporadiskt.
Kanske som effekt på versen och låta fills/reff ha virvel sound?
Basen en markant förbättring sound/nivåmässsigt.Körerna låter också bättre..Pianot är riktigt snyggt nu..Lite frekvens krock där,den gemensamma nämnaren för det är distguran och virveln..
Mvh
Micael
equality:
Tackar ödmjukast Micke. Som sagt småförändringar varje dag. Svårt att få till den sammanhängande tiden som krävs. Så smångingom helt ny sång och text. Trum- och basjusteringar kommer förhoppningsvis ikväll liksom utförligare svar på feedbacken.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida