Forum > Färdiga produktioner
Ocean Music & Jonte - Forest of Chanting
oceanmusic:
--- Citat från: flabb skrivet 19.01.2009, 21:51:03 ---Tycker det låter som lite visslingar a la Jan Lindblad där i början :)
Schysst flöjt, kanske lite väl 'dramatisk' med flöjten för att meditera till men helt klart meditativ och 'avslappande',
spara denna i 'avslappningshögen' om jag får :)
--- Slut citat ---
Tack Flabb! :)
Det är nog mer HalionOne än Hr Lindblad. Dramatik är inte alltid icke avslappnande. ;)
--- Citat från: SYNTH skrivet 19.01.2009, 22:55:22 ---wow det här gillade jag, japp det här sparas! B)
--- Slut citat ---
Kul att diggade Synth, tackar! :)
--- Citat från: Dividend skrivet 20.01.2009, 11:30:59 ---Jag har inget att säga om hantverket och flöjten är schysst, men det händer lite för lite för mig efter halva tiden.
Nog mer mitt problem än ert :)
--- Slut citat ---
Tack Dividend! :) Jo, more is less ibland... ;)
equality:
Bra jobbat JT! Efter-jobbet-musik för mig helt klart, sjunker ner allt längre i fåtöljen och liksom glömmer tid och rum efter ett tag men det tar några minuter. Därför är nog tur att dina låtar är långa (jag brukar vara glad om jag får ihop till två minuter). Det finns något tidlöst över en soloflöjt och Debussys Syrinx lyssnar jag alltför sällan på, kom jag på nu.
cykeln:
Snygg flöjt
Påminner lite om Prélude à l'après-midi d'un faune av Claude Debussy
Meditativ musik att sjunka ner och bort till
Flytande, svävande
Jonte:
Det är inspirerande att spela till dina ljudlandskap! Bra mix också :)
Silverpilen:
riktigt skönt detta, jag förflyttar mig både till de småländska skogarna och till nåt risfält i kina, :D till kina främst innan mattan kommer in :) härligt att segla bort ett tag //
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida