Forum > Färdiga produktioner
Örjan och Åsa - One wish
Memphis:
--- Citat från: orjankarlsson skrivet 23.01.2009, 21:54:35 ---...men jag fattar hur ni menar, man är ju trots allt från Jämtland ursprungligen och således rätt smart. Sur men smart.
:wub:
--- Slut citat ---
:lol: haha.. :D var bara tvungen.. nä, dags o sova kanske. tjao
stensdotter:
Kanonbra produktion. Det bästa jag hört här på länge. HEJA ÅSA - så underbart att höra dig i ett lägre register. Örjan, jag vet inte om jag kommenterat några av dina alster tidigare, hursomhelst - en skön bekantskap. Även du sjunger bra (jag är kräsen på röster *ler*).
Tycker som många andra att det kan bli lite tjatigt med samma text som upprepar sig, å andra sidan, en lyssning till o jag kommer att gå o gnola "If I had one wish" hela dagen, det där sätter sig som tuggummi i huvudet. Kasta in den till radio vetja!!!
jonnerstone:
Hej po er!!
Jag måste säga att jag gillar enformigheten, den gör för mig att man autoamtiskt börjar lyssna på alla små sånggrejor som händer i bakgrunden. Hade låten varit längre kunde det ju blivit ett problem med den e inte längre :)
Skönt att höra att det är nån vågar lägga ordentligt med kompressor på Åsas röst ;). Det och den låga tonarten får era röster att sitta som handen i handsken
Bra låt, utmärkt framförd och med en snygg produktion.
orjankarlsson:
Tack för kommentarer och ytterligare lyssningar. Värmer gott i vintermörkret bland isbjörnar och vättar.
:wub:
Dividend:
Glömt att kommentera, och inte läst de tre sidorna..
Låter jättebra, poppigt och folkligt utan att bli banalt som det ibland kan bli. Inget som stör i mina lurar.. Bra sjunget också...
Får ladda hem den här också :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida