Forum > Demolåtar

On Two Feet

<< < (2/4) > >>

DåligtGehör:
Jo jag säger som Emu; versen är betydligt intressantare än refrängen. Åtmninstone som den låter nu - lite lägereldslåt över refrängen och då krävs det som alla förstår en lägereld.

Versen däremot känns bra både sång och gitarrspel.

valdez:
Låter fint...
versen är stark men refrängen tål att tänkas på..upplever också att det blir lägereldslåt då..

jobba lite mer på refrängen så faller det på plats..kan bli hur bra som helst!

Keyllen:
läcker litet stycke, men jag väntade mig hela tiden att det skulle braka loss, dvs basen falla in, kanske trummor och den här låten räcker tilll fullt ös.
Låter mer som en avskalad hel låt därför att scenen var för liten för orkestern och bara artisten och gitarren fick plats  ;)

lonewind:

--- Citat från: valdez skrivet 13.04.2007, 01:47:37 ---Låter fint...
versen är stark men refrängen tål att tänkas på..upplever också att det blir lägereldslåt då..

jobba lite mer på refrängen så faller det på plats..kan bli hur bra som helst!

--- Slut citat ---

Sitter och provar lite stämma nu. Ska strax lyssna på den. Håller det inte får jag nog se över refrängen som du säger!

lonewind:

--- Citat från: Keyllen skrivet 13.04.2007, 02:07:52 ---läcker litet stycke, men jag väntade mig hela tiden att det skulle braka loss, dvs basen falla in, kanske trummor och den här låten räcker tilll fullt ös.
Låter mer som en avskalad hel låt därför att scenen var för liten för orkestern och bara artisten och gitarren fick plats  ;)

--- Slut citat ---

För tillfället gör jag bara avskalade grejer men vem vet vad det utvecklas till.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion