Forum > Demolåtar

karl-Play

<< < (2/3) > >>

egghuvud:
Jo sådär känner man nog rätt så ofta när man skirver om saker som verkligen berör en. Det är lätt att det slår över till att bli pretentiöst, men jag tycker du klarar det mycket bra. Det beror ju också på att du har en helt egen nerv i din röst som gör att du verkligen kan uttrycka saker utan att det blir fånigt. Behåll den där lite ilskna desperationen i sången så kan du sjunga nästan vad som helst och få det att funka. Sedan tyckte jag att texten faktiskt var riktigt bra.
Arret är i grunden snyggt, men mixen behöver mycket arbete till. Nu känns det rörigt och lite bumbligt, speciellt när elgitarren kommer in då det grötar ihop sig med trummor och hela grejen. Jag förmodar att detta bara var betaversionen.  :)

karl:
tnx...  equality för dina öron...du verkar ha stenkoll på läget och jag håller med i stort..../ karl  B)

egg...ja det får väl vara beta:n ska eq:a basen som mullrar på efter 1:10...tack för lyssning och kul att du gillar i stort

Bengan_gbg:
Ovanligt "hårt" karl. Tänker då på det elgitarriska och det passar med rätta. Bra!

91:an:
Jag njuter väldigt av harmonierna och arret! Men det är ju sånt du jämt lyckas med så jag är inte förvånad :D. Snyggt när elgura och fullt trumös faller in. Skulle gärna vilja höra med odubbad sång eller är det badrumseko?

SYNTH:
Krig är en förbannelse som inte bådar gott drabbar oskyldiga! :(
Din låter gillar jag karl berör en.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion