Forum > Färdiga produktioner

Harmonica mike - Play like Chopin

<< < (11/15) > >>

karl:
nice livefeel i denna...har nog saknat Sveriges bästa bluesröst förstår jag nu....som sagt väldigt livekänsla men lite abrupt slut? eller?

Allt gott / karl

Silverpilen:
skön låt ! sången är ju grymt bra, sådär självklar på nåt sätt jag inte kan förklara vad jag menar  :huh: gött !

orjankarlsson:
Lite Tom Waitz över din röst nästan, jag tycker det skulle vara ball om sången var helt ren nästan och väldigt nära lyssnaren, (smaksak) lite sprucken dist på nåt enstaka ställe skulle va ball på rösten. Tänk dig ett Steve Earl-sound på sången!

Bra mix! Skulle kanske lägga ut nån gitarr eller munspel lite mer höger och vänster men ingen big deal....

:)

Aettan:
Tjena HM ja det är rätt man måste ta ledigt ibland själv har jag varit förlorad i datameckande en ganska lång tid nu men det har blivit några live videos ändå.

Det låter bra som vanligt, skönt gung i kompet och helt rätt i allt. Det enda jag kan störa mig pyttelite på är kaggslagen som kommer lite skumt ibland, men det är småsaker.
Ha det bra
Göran

mahan:
Tjou Micael!
Kommenterade denna tidigare , med lite väl mycket promille :rolleyes:
Tar den en gång till nu, tror att det är en ny version åxå...

Jisses va fint det låter, jäkligt fin balans med mixen. Dynamik finns, allt hörs, flöjten sitter, snyggt reverbutrymme du gett den.
Guran e nästan, men bara nästan för långt bak. Snyggt!!
Rytmändringen  vid  1:10 vet jag int om jag helt kan underteckna...

Men när jag lyssnar vidare så blir det ju lixåm en ny låt.
Och den gungar på sketasnyggt. Munspelet behöver dock plockas lite mer upp med reverbet.

Tycker detta låter väldigt färdigt, så om du känner dig lat Micael så kan detta anses klart ;)
Annars kan du kolla  med kommentaren!

Usch vilken kommentar det blev...ö..
Låten är toppsnygg, lite slip på ...

h.  johan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion