Forum > Färdiga produktioner
Harmonica mike - Play like Chopin
cykeln:
Gott att höra att du är tillbaks!
Tycker jag känner igen den där typen av utbrändhet.
Bra standardblues, skönt sväng
Bra sjuget som vanligt
Gillar basen, Bfyran och munspelet - skulle eg kunna renodlas till dessa + trumsen
Marruschkka:
Hej, så fint att äntligen se/höra dej in action igen..och här svänger det på..din riviga blues-röst är bara outstanding..och munspelet..(inget fel på flöjten heller ju)...ouiii :wub:
Lite gura på det här så..har du du en fullfjädrad H.M-låt..igen ;)
Tack för din sköna musik Micael.
/Marr
asti:
Vilken härlig bluesröst du har! Har inte hört så mycket av dig tidigare eftersom jag inte varit med i KR så länge.
Övertonsflöjten låter lite kall i mina öron, passar inte riktigt tillsammans med övriga, "mjukare och varmare" instrument.
En blues-gitarr på det här kommer att sitta fint! Skön låt!
MaxB:
En till i hyllningskören.
Skönt att höra den här rösten igen. Den där lilla raspigheten har jag saknat. Den levererar soul.
Basen har riktigt skönt runt sound. Orgeln gör vad den ska men den kan sitta bättre på en del ensamma toner.
Jag tycker flöjten är fräsch i det här musikrummet.
Munspelet är gott att höra men även här kan du bättre, vet jag. Tror det kommer läggas om av dig?
Skönt sväng i låten och ser fram mot mer kött på benen.
oceanmusic:
Mja. Början är störskön, diggar verkligen. Flöjter tillför mervärde. :)
Sedan kommer ett, i mina öron lite fussligt break med en annan ansats efter. Därefter går jag lite vilse i pannakan, känns inte längre som en smäck på samma sätt som första delen. Det repar sig dock mot slutet tycker. I andra delen fungerar flöjten inte lika bra som i första, känns inget bra.
Totalt sätt är det ändå en härlig låt men skulle behöva lite "puts" för att, i mina öron, kännas sammanhållen och framåtdrivande.
Riktigt, riktigt kul att du är tillbaka! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida