Forum > Demolåtar

Grynings ljuset

<< < (3/4) > >>

SYNTH:
Tack för lyssningar och kommentarer! :D
Nja som sagt färdig är den nog allt inte som sagt, det finns en del tabbar och skavanker som behöver fixas till.

Harmonica mike:
Tjena.

Jag gillar också detta.Tankarna gick tillbaka 40 år i tiden då det var skolavslutning och körer och grejer i kyrkan.Då man satt i bänkraden som 11 åring och inte förstod det vackra i sån här musik.
Nu gör jag det.

Snyggt!

Mvh
Micael

SYNTH:
Japp vi som var med på den gamla goda tiden hmmmr! :D
Tack för din kommentar Harmonica mike. :)

IKEN:
 :)Om nu någon bara ville ta sig an ''Morgon mellan fjällen'' och ''Den blomstertid nu kommer'' så blir jag nöjd,minns även jag skolavslutningar i kyrkan (nu talar vi 1968) i dag är det otänkbart i sverige... :ph34r: man får ju inte trampa någon ''påskkärring'' på tårna.... :o
Fast Mellotronflöjt är det inte,??
Skönt stycke i alla fall!!!

SYNTH:

--- Citat från: IKEN skrivet 18.01.2009, 15:07:51 --- :)Om nu någon bara ville ta sig an ''Morgon mellan fjällen'' och ''Den blomstertid nu kommer'' så blir jag nöjd,minns även jag skolavslutningar i kyrkan (nu talar vi 1968) i dag är det otänkbart i sverige... :ph34r: man får ju inte trampa någon ''påskkärring'' på tårna.... :o
Fast Mellotronflöjt är det inte,??
Skönt stycke i alla fall!!!

--- Slut citat ---

Var också på sextiotalet när annan gick, finns dom som har avslutning i Kyrkan än, en fin tradition även om jag inte är så kyrklig av mig! :)
Jo det ska vara från en mellotron denna flöjt från SampleTank 2 som jag använder i låten.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion