Emulator: Jo det var korkat av mig att döma ut ett årtionde men när Lennon mördades, McCartney skrev pekoral, Dylan blev en salvesefull predikant, flashighet rådde, synthbanden såg ut som nynassar och Reagan använde sig av Bruce Springsteen i återvalskampanjen, då var det som att det inte fanns nåt att lyssna (lita) på längre. Tyckte den här låten låg ganska nära Billy Jean och därför mitt 80-talsorerande och jag gillar B J men låt oss inte fördjupa oss i 80-talet, det fanns en himla massa bra (Tears for Fears, Clash, Camel och säkert hundra grejer till...) Kul att det svängde om halvtonstriolerna.
Rattlet: Jag är helt borta på spelmusik och kollade in Sonic Team på Spotify. Festligt!

Förstår precis hur du menar, det finns likheter och jäddrar vad det låter midi!

Men det var väl liksom meningen.
HM:

Vad glad jag blir att du dök upp här! Saknat din musik och din generösa feedback som f.. men har full respekt för
att man behöver vara ifrån och göra annat. Schysst feedback nu som förr! Håller med om sticket och funderar på att förlänga det lugnare partiet om nu detta är något som egentlligen är värt att utveckla. Gott att se dig igen HM!
asti: Håller med om synthen kul att det verkar funka i ö och att du uppmärksammade outrot!
Tack alla för lyssningar och kommentarer!