Forum > Färdiga produktioner

Cykeln - Sub Luna

<< < (6/6)

Wernborg:
Ganska konstig melodi och ännu konstigare arr och inte alls min påse detta, men försöker hitta nåt konstruktivt ändå...

Tonarten är alldeles för hög för din röst i mitt tycke. Jag tycker du får kämpa på ett osnyggt sätt på många ställen. Så, det var nog det...  :wacko:

:D

equality:
Kan inte säga att jag har den tidigare versionen dagsaktuell så att jag kan göra jämförelser.
Låter jättebra tycker jag.

cykeln:

--- Citat från: Wernborg skrivet 01.09.2009, 23:28:40 ---Ganska konstig melodi och ännu konstigare arr och inte alls min påse detta, men försöker hitta nåt konstruktivt ändå...
Tonarten är alldeles för hög för din röst i mitt tycke. Jag tycker du får kämpa på ett osnyggt sätt på många ställen. Så, det var nog det...  :wacko:

--- Slut citat ---
Om jag hade varit artist kunde jag kanske ha blivit din förste på "artister vi inte kan med"  :D
Tack för de konstruktiva synpunkterna - får hålla mig till de lägre regionerna  <_<  :D

cykeln:

--- Citat från: equality skrivet 01.09.2009, 23:58:45 ---Kan inte säga att jag har den tidigare versionen dagsaktuell så att jag kan göra jämförelser.
Låter jättebra tycker jag.

--- Slut citat ---
Det förstår jag, inte jag heller - kul att du tycker det låter bra - tack!

Wernborg:

--- Citat från: cykeln skrivet 02.09.2009, 22:51:40 ---
--- Citat från: Wernborg skrivet 01.09.2009, 23:28:40 ---Ganska konstig melodi och ännu konstigare arr och inte alls min påse detta, men försöker hitta nåt konstruktivt ändå...

--- Slut citat ---
Om jag hade varit artist kunde jag kanske ha blivit din förste på "artister vi inte kan med"  :D
Tack för de konstruktiva synpunkterna - får hålla mig till de lägre regionerna  <_<  :D

--- Slut citat ---

En fluga gör ingen sommar.  :D Kanske i så fall kategorin "Artister vi kan med som har ett par låtar vi helst slipper höra"  :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion