Forum > Demolåtar
These Memories
Dividend:
--- Citat från: lonewind skrivet 12.04.2007, 13:10:40 ---Ingen???
Då svara jag själv då :rolleyes:
--- Slut citat ---
Intressant att du inte fattar varför ingen orkar skriva. Oj då, Wernborg förklarar varför.... Jaja memories, all alone in the moonlight, eller hur den går...
gitarr, hur många ackord är det? hann inte räkna, bra sång, men lite svengelsk. Detta är trist, jag hört detta 100ggr tidigare i alla möjliga kombinationer. Vad vill du med låten egentligen? (Sorry, måste vara ärlig här.)
lonewind:
--- Citat från: Dividend skrivet 21.04.2007, 17:23:58 ---
--- Citat från: lonewind skrivet 12.04.2007, 13:10:40 ---Ingen???
Då svara jag själv då :rolleyes:
--- Slut citat ---
Intressant att du inte fattar varför ingen orkar skriva. Oj då, Wernborg förklarar varför.... Jaja memories, all alone in the moonlight, eller hur den går...
gitarr, hur många ackord är det? hann inte räkna, bra sång, men lite svengelsk. Detta är trist, jag hört detta 100ggr tidigare i alla möjliga kombinationer. Vad vill du med låten egentligen? (Sorry, måste vara ärlig här.)
--- Slut citat ---
Intressant att ingen fatta att jag på inget sätt menade allvar med den första kommentaren :angry:
Dividend:
--- Citera ---
Intressant att ingen fatta att jag på inget sätt menade allvar med den första kommentaren :angry:
--- Slut citat ---
Det är väl inte det det är frågan om. Ta dock inte alltför illa upp av min kommentar, det går nog 10 pers som gillar låten, på varje Per som ogillar din låt ;)
mvh
Per
lonewind:
--- Citat från: Dividend skrivet 21.04.2007, 17:30:52 ---
--- Citera ---
--- Slut citat ---
Det är väl inte det det är frågan om. Ta dock inte alltför illa upp av min kommentar, det går nog 10 pers som gillar låten, på varje Per som ogillar din låt ;)
mvh
Per
--- Slut citat ---
Ingen fara... tog inte illa upp av det du sa om låten. Jag uppskattar ärlighet. Och vet att det är omöjligt att göra musik alla gillar.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida