Forum > Demolåtar

Ocean Music - The Table Song

(1/3) > >>

oceanmusic:
Äntligen klar med bordet. Drog igång pryttlarna och ut kom denna lilla trudelutt.

The Table Song

mahan:
Tjou JT!
O Gott Nytt Bord!

Satte igång bildspelet och klämde igång låten och jisses vad dom funkar bra tillsammans. Snyggt bildspel o fin låt. Detdär kunde du jobba mera med, tänker bara på dina fina havsinspirerade låtar adderade med motsvarande bildspel på hav o strand!

Alltså måste nya bordet vara bra eftersom det genast ledde till en snygg prodd, hittar inget att såga på, och bordet har du ju själv sågat så... :D

God fortsättning! :)

h.  johan

MaxB:
Tyvärr, denna sida är tillfälligt nere!  <_<

oceanmusic:

--- Citat från: mahan skrivet 06.01.2009, 01:49:01 ---Tjou JT!
O Gott Nytt Bord!

Satte igång bildspelet och klämde igång låten och jisses vad dom funkar bra tillsammans. Snyggt bildspel o fin låt. Detdär kunde du jobba mera med, tänker bara på dina fina havsinspirerade låtar adderade med motsvarande bildspel på hav o strand!

Alltså måste nya bordet vara bra eftersom det genast ledde till en snygg prodd, hittar inget att såga på, och bordet har du ju själv sågat så... :D

God fortsättning! :)

h.  johan

--- Slut citat ---

Vad kul, tack johan! :)
Jo bordet inspirerade mig. Funktionellt och tillräckligt snyggt. :)

--- Citat från: MaxB skrivet 06.01.2009, 09:17:17 ---Tyvärr, denna sida är tillfälligt nere!  <_<

--- Slut citat ---

Hej MaxB, tyvärr stämmer det. Och det beror på att nätverkstrafiken blev så hög så sidan stängdes ner.  :) Har nu uppdaterat så det ska lösa sig snart hoppas jag. :)

Lånade lite utrymme så här finns filerna nu: Tempo

MaxB:
Kul med så mycket nätvärkstrafik!

Musiken verkar ha ett tema från Dalarna, jag vet inte varför det känns så men jag tror det är pianoslingorna som tar mig dit. 2.46 kommer goda stråkar. 

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion