Hallå IKEN + band! Basisten får lite väl stort utrymme, även om jag tycker att basen är det som är bäst. Lite klena trummor lite "rörigt" arr m a p gitarrena. Reservation dock för en tokförkylning och slagsida på hörseln här.
Hej Bengan,long time,no ''C''.

Basen är sannolikt för hög,mina lurar (Sennheizer)verkar vara veka runt 50-150hz ungefär,högtalarna kan jag
inte lita på då de när det gäller basen står på fel ledd i rummet,jag höjde basen innan denna mp3,undrar om inte den förra var mer rätt....... Ang.rörighet, antar jag att du menar de elektriska gurorna,där har jag testat med ''allt möjligt'',men hur jag än gör blir det ungefär som det du hör,ang klena trummor,där håller inte jag med,de passar in i röran,och jag vill ha lite skitighet i ljudet,du gör (i mina öron)perfekta mixar,men min smak för oljud gör att jag inte når dit

Är dessutom som du förkyld,men det har nog inte påverkat min mix nämnvärt,hör väldigt lite över 13-14khz numer.
Dessutom har ju Janne ochså åsikter om vad han vill ha fram,och där har vi för det mesta väldigt lika åsikter.
Det passar ofta inte in här,antar att IKEN och Badlands har andra ideal helt enkelt, jag skall kolla upp basen.......

Tack för lyssning i alla fall.
And now,Back to some boogie...